Avon True Ultra Volume szempillaspirál - vélemény!


Előző hónapban az Avon egy új szempillaspirálja került be az újdonságos neszesszerembe. Régebben is meséltem nektek, hogy a hétköznapi sminkem alapja nem sok termékből áll, de szempillaspirált általában minden nap használok.




Az Avon újdonsága dúsítást és hosszú pillákat ígér minden más termékhez hasonlóan, de mindemellett még vízálló is. De lássuk is, hogy hogyan teljesít.

Maga a termék egy papír dobozban érkezik, egyszerű dizájn, nekem tetszik. A spirál keféje egy mandula forma, ami a régi jól ismert spirálokat idézi. Én kifejezetten szeretem ezt a hagyományos kefét, mert ezzel tudom mindig a legszebben és legkönnyebben felvinni a festéket. Maga a festék a blackest black névre hallgat és nevéhez hűen egy szuper fekete, sűrű anyagot kapunk, amit néhány vonással felvihetünk a pillákra. Vigyázni kell, hogy ne sokat oszlassunk el, mert könnyedén összetapadnak és csomósak lehetnek. De miután a festék felkerült, már nincs aggodalomra okunk, mert ez bizony a helyén marad, akár esőben vagy párás helyen is. Nem pereg, nem kenődik és egész nap tartja a formáját. Talán azoknak, akik nem rendelkeznek jó sminkeltávolítóval, még lehet egy kis gondjuk, mert makacsul ragaszkodik. Én egy olajos lemosóval szoktam fellazítani, illetve micellás vízzel a maradékot már könnyedén eltudom távolítani, de olvastam krémmánián, hogy többeknek problémát jelentett.

Az ára 2599 forint, de most akciósan1299 forint, és ezért az összegért 10 grammot kapunk. Nekem nagyon tetszik a termék, mert funkcióját tökéletesen ellátja. Jó a kefe, jó a színe és nagyon tartós. Én ennél többet nem várok egy el egy spiráltól. 





Bal oldalamon egy rétegben láthatjátok a spirált, míg a jobb oldalamon nincs semmi. Jól látszik, hogy megemeli és dúsítja is a szálakat. Szép, igazán mély fekete színe van. Egy rétegben mindennapi használathoz tökéletes, akik a visszafogottabb hatást kedvelik.


Itt már mindkét oldalon láthatjátok a spirál hatását, de már több rétegben vittem fel a festéket. Dús és kifejezetten látványos lett az eredmény. Ha valaki az ilyen hatást kedveli, azoknak is tökéletes lehet a spirál.



---

Ti az olcsóbb vagy drágább spirálokra esküsztök? 


-Rita

2 megjegyzés:

  1. Thanks for sharing such an amazing content. Really loved to read such content. Keep posting such content in future as well.
    HD Video Converter Crack
    FileZilla Pro Crack
    Adobe Photoshop CC Crack
    5KPlayer Crack

    VálaszTörlés
  2. I really love your work it’s very beneficial to many people’s. Your blog approach helps many people like myself. Its content is very easy to understand and helps a lot,
    Do visit my site for new and Updated software:

    Bitwarden Password Manager crack
    Kaspersky Security Cloud crack
    Folx Pro Crack
    KeyShot Pro crack
    Macrium Reflect crack
    Glitch 2 VST crack
    7-Zip Crack

    VálaszTörlés