Mark tégelyes szemöldökformázó gél - vélemény!

Mint már többször említettem nektek, egyszerűen nem vonzzanak a csilli-villi, színes, extra sminktermékek. Helyettük inkább az egyszerű, letisztult, de funkciójában kiváló termékeket részesítem előnyben. Így került ez az aprócska tégely is a kedvenceim közé.


Egyszerű, olcsó de a hatása számomra tökéletes.





Alapvetően nincs nagyobb probléma a szemöldökömmel, amolyan egységesítésre és apróbb egyenetlenségek kitöltésére használom. Tehát nem egy egész,  újraformázott szemöldököt készítek vele, így ezt vegyétek figyelembe, hogy ha ilyenre szeretnétek használni.

A kiválasztott szín számomra tökéletes (Deep Brown), gyönyörű, természetes hatást kelt. Nagyon kevés elegendő belőle, alig kell az ecsetet a termékbe mártani. Maga a termék sűrű, gyorsan szárad így egyáltalán nem is kenődik el. Egész nap tart a helyén marad és még a lemosás előtt sem fakul meg az én bőrömön. 





Itt láthatjátok (vagy éppen nem mert olyan természetesen szerintem), hogy milyen egységes és természetes az összhatás, és a szín is tökéletes a szemöldök illetve a hajam színéhez.

Egyszóval megtaláltam a számomra legtökéletesebb, egyszerűen használható és valóban tartós szemöldökformázót, amit ajánlok nektek is kipróbálásra. Az ára akció nélkül is mindössze 899 forint, ami szuper ezért a minőségért és hatásért.

Mindennap előkerül és szívesen használom, mert egy szépen formázott és rendezett szemöldök azonnal látványosan javítja az összképet, még akkor is ha nem sminkelünk mellé. Az én teljes mindennapi "smink" rutinom nem áll másból, mint a szemöldököm formázásból, szempillám festésből és egy kevés ajakápoló felviteléből.



-Rita


2 megjegyzés:

  1. Én a Blonde árnyalatot próbáltam, de sajnos nem volt elég pigmentált, így nem lett a kedvencem.
    Nálam még mindig az ABH a nyerő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ezért is írtam oda, hogy nekem melyik szín vált be, mert láttam a világos színt, hogy annyira nem kedvelik :(

      Törlés