Haul - újdonságok!


December közepén leadtam egy kisebb rendelést a Notinonál, melynek apropója a hajam levágatása volt. Igazából egy hajvasalót szerettem volna, mert kiderült, hogy az új hajam leginkább egyenes vagy pedig szépen besütött, enyhén hullámos fazonnal áll a legjobban. Természetesen az én hajam magától egyik változatot sem képes felvenni, inkább csak úgy áll magában mint egy közepesen gondozott bozótos.




---



Kedves barátnőm, Kamilla (behindmymakeup) ajánlására választottam ezt a hajvasalót. Őszintén, én már olyan régen vásároltam hasonló terméket, hogy egyáltalán nem voltam otthon abban, hogy melyiket érdemes megvenni. Jó blogger módjára én is szívesen hallgatok mások tanácsára, és milyen jól döntöttem. 

Maga a vasaló egy dobozban érkezik szépen becsomagolva, de ezzel szerintem semmiféle újdonságot nem mondtam. Viszont jár hozzá egy igen csinos kis hőálló "táska", amiben tárolni és szállítani tudjuk. Használat közben pedig kiterítve védi a felületet, ahová a vasalót helyeznénk. A hajvasaló is gyönyörűen néz ki, már ha lehet ilyet mondani egy hasonló termékre. A vezeték körbe forog, ami szerintem nagyon praktikus.

A készülék gyorsan felmelegszik és már használhatjuk is. Elvileg olyan szenzorok kerültek bele, melyek módosítják a hőfokot használat közben a hajunk víztartalmának függvényében. Én 180 fokon szoktam használni, úgy érzem, ezzel a hőmérséklettel viszonylag gyorsan és szépen tudom a hajam kivasalni. Használata igen egyszerű, könnyedén siklik a hajon, egy-egy tincsen elegendő egyszer kétszer átmenni. Használat után a hajam fényes és természetesen egyenes lesz, kellemesen puha marad. A hajvasaló tetején egy amolyan Digital Display található, ami csak bekapcsolás után észrevehető. Itt írja a kiválasztott hőfokot. A készüléket nem csak hajvasalásra, de hullámosításra és göndörítésre is használhatjuk. Első használatra is könnyedén tudtam vele hullámokat varázsolni a hajamba, aminek én kifejezetten örültem, mert egy régebbi hajvasalómmal ezt nem tudtam megtenni. 




Első használat előtt és után. Nem választottam szekciókra a hajam, egyszerűen párszor átmentem a tincseken. Nagyjából 10 percet vett igénybe a folyamat. A hajam napokig egyenes marad használata után. Szerintem szembetűnő a különbség.

---


Decemberi hónapban sok-sok termékhez járt extra ajándék a Notinónál. Így az én Remington hajvasalómhoz két Dove terméket kaptam. Mindkét termék az Oxygen Moisture termékcsaládba tartozik. Egyelőre még csak a hab állagú maszkot használtam, de még szükségem lesz egy hosszabb tesztelési folyamatra.



---


A szokásos száraz samponból is landolt egy a kosaramban. A hatását imádom, de az illata ennek a változatnak nekem nagyon nem tetszik. Pedig pont azt a célt szolgálná, hogy természetes, enyhe illata legyen és ne keveredjen a parfümünkkel vagy más illatos termékünkkel az ő "szaga". Természetesen ez az illat nem ront a hatásán, de legközelebb biztosan másikat fogok választani az.


---




A rendelésem egyik legaranyosabb része ez a kisebb rakás kézfertőtlenítő gél volt. A márkát már ismertem és volt is tőlük más illatban ilyen gélem, de annak az illata kifejezetten erős volt és szerettem volna néhány másik változatot. Magamnak megtartottam a vaníliás illatút, a többit pedig szétosztottam a családban. Szerintem nagyon praktikus kis kiszerelésű termék, de ennek ellenére nagyon sokáig elég. Ez egy 5 darabos kiszerelés volt, így jobban megérte. Többféle csomag is választható, más illatkombinációkkal.


---


Ezeket a termékeket vásároltam az előző hónapban. Nagyon szeretem az oldalt, rengeteg termék megtalálható, sok olyan márkával, amit máshol nem tudok beszerezni. Néhány hónapja Budapesten megnyitották első üzletüket, így akik a fővárosban élnek akár személyesen is tudnak vásárolni vagy pedig a megrendelt csomagjaikat ott ingyen átvenni. Sajnos én igen messze lakom az üzlettől, de ha lesz lehetőségem biztosan személyesen is megnézem az üzlet kínálatát.


-Rita


3 megjegyzés: