EOS Lip Balm - Strawberry Sorbet ajakápoló!

Óhh hát igen... ki ne hallott volna az EOS ajakápolókról, az apró kis labdácskákról, amik évekkel ezelőtt minden menő videóklippiben benne voltak, vagy épp minden sztár kezében. Nem tudom, hogy ennyit fizettek, vagy alapból mindenki kedvelte ezeket a termékeket... nah jó, tudom ;))... de akkor is.

Mikor megérkezett a márka az országba, azonnal le is csaptam egy darabra. Oké, volt egy kisebb gondolkodás, mert közel 2500 forintot kértel érte, de akkor is tudni akartam, hogy miért kedvelik ezt olyan sokan.

Az első választásom egy Honeysuckle Honeydew változat volt, amit azóta is imádok és használok is.

Már ekkorra beleszerettem a márkába, és bár az interneten, sok-sok blogon mindig csak negatív véleményekbe futottam bele, én őszintén mondom, hogy imádom és valóban működik.


Néhány hete pedig a Notino által küldött meglepetés csomagban is lapult egy EOS, mégpedig egy epres szorbé változat. Bár már volt itthon egy EOS-om, de annyira kíváncsi voltam, hogy azonnal ki is bontottam.


Meglepetés a Notinótól, sok szuper termékkel!



"95%-ban organikus, 100%-ban természetes alapanyagokból készült. Tele van antioxidánsban gazdag E-vitaminnal, nyugtató shea vajjal és jojoba olajjal, amitől az ajkak hidratáltak, puhák és szenzációsan simák lesznek." - ezt a krémmánián olvashatjuk a kis leírásában.

EOS Strawberry Sorbet ajakbalzsam

Valójában egy egyszerű, de tiszta termékről van szó, nincs teli mindennel. Az elején találjuk az ápoló összetevőket és a hidratáló olajokat, valamint a valódi eperből származó kivonatot. Ennek köszönhetően a terméknek nincs sem mű, sem pedig intenzív illata. A méhviaszra és a shea vajra jellemző, sűrű, kicsit filmszerű réteget képez az ajkakon. Van, aki ezt nem kedveli, de nekem sokáig a bőrömön marad, és kellemes édes íze miatt nem zavaró (stevia van benne édesítésként). A csomagolás, amit már mindenki koppint, nagyon aranyos. Igaz kicsit tömzsi, kicsit nagyobb mint egy átlagos ajakápoló, de nekem akkor is tetszik ez a kis tojáska. 7 grammot kapunk a pénzünkért, ami kicsivel több mint egy halandó változat. Nekem lassan fogynak, a napi rutinom része ez a két változat, napjában párszor felkenem őket, nincs gondom a cserepes ajkakra. Télen is megállta a helyét.


Összességében én nagy rajongója vagyok a márkának, legfőképpen az ajakápolóinak. Ha még nem próbáltátok, akkor érdemes lehet megnézni magatoknak, mert óriási a választék a különböző ízek terén. Egy egyszerű de hatékony termékről van szó, amit örömmel ajánlok másoknak. Ismeretségi körömben is nagyjából pozitívak a vélemények, egyedül az árára lehet panasz. Én legolcsóbban eddig a Notinon láttam, ott 2000 forint körül van, a dm-ben nagyjából 2500 forint.

A termékeket a linkeken találjátok:

Epres változat - https://www.notino.hu/eos/strawberry-sorbet-ajakbalzsam/

Lonc és dinnyés változat - https://www.notino.hu/eos/honeysuckle-honeydew-ajakbalzsam/

----------------------------


Ti használjátok a márka termékeit? Mi a véleményetek a nagy hype-ról, ami ezt a szegény ajakbalzsamot körbelengi?


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése