Yankee Candle rendelés - COASTAL LIVING 2017-es illatok!

Sziasztok! Ebben a kis bejegyzés-videó egyvelegben egy Yankee Candle rendelésünkről szeretnék beszélni, amit Andival közösen rendeltünk :) A rendelt illatokat próbáltam a tavaszi, nyári időszakhoz igazítani, hogy végre ne az őszi, almás, fahéjas változatokat kelljen égetni mert már nagyon uncsik :D


Nézzétek meg a videót, ha kíváncsiak vagytok az unboxingra és az első benyomásomra 


Próbáltam az új illatokra koncentrálni, és mint mondtam azon belül is a frissebb, könnyedebb változatokra, és azt hiszem sikerült is. Nagyon vicces, hogy a leírások nekem nagyon sokat segítenek az oldalon, tök jól eltudom őket általában képzelni és csak nagyon kevés esetben lövök mellé. Sajnos nekem a gyertyák nem annyira tetszenek, sőt az áruk sem, de van itthon és őszintén nem szívesen használom. Én igazi tart függő és rajongó vagyok. Van itthon jelenleg ezekkel együtt 30-35 darab mindenféle illatban.


Az új kiadású Coastal Living tart, aminek csodás tengerparti, friss, öblítős illata van 


A csomag pár nap alatt meg is érkezett, ilyen kis mini dobozban, aminek már messziről lehetett érezni az illatát.

-----------------

Alig várom, hogy kipróbáljam az első változatot 

Ti szeretitek a Yankee Candle viaszokat?



-Rita 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése