Bőrápolási rutinom - koreai kedvencek!

A legutóbbi videóban bemutattam nektek, hogy nekem melyik termékékek az elengedhetetlenek a mindennapi bőrápolásomban.



Nagyon szeretem az ilyen videókat, bejegyzéseket ahol láthatom az emberek valódi kis kedvenceit. Rólam szerintem lassan már mindenki tudja, hogy imádom az olajokat mint hidratálók. Nagyon bevált a csipkebogyó olaj, nekem az egyik legnagyobb kedvencem. Mellette pedig a COSRX márka számos terméke is nagyon belopta magát a szívembe.

Tehát ha érdekel benneteket, hogy én mit használok a normál-vízhiányos kis bőrömre, akkor nézzétek meg a videót! Lesz ott kedvenc hidratáló, kedvenc ajakápoló és egy még megtűrt fényvédő (aminek nem kedvelem az illatát).

 


Kíváncsi vagyok nektek vannak e kedvenceitek a bőrápolási rutinotokban. Oda figyeltek arra, hogy mit használtok az arcotokon?



-Rita




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése