Meglepetés fürdőbomba - egyszerű recept!

Készítettem egy nagyon egyszerű kis videót, amiben bemutatom, hogy hogyan tudtok otthon fürdőbombát készíteni. Van egy viszonylag univerzális recept amit én is lekövettem és jól is működött. Annyi észrevétellel, ami nektek is jól jöhet, hogy nagyon kevés vizet kell használni, mert különben a víz hatására az összetevők aktiválódnak és még a kád elérése előtt elkezd a bomba pezsegni... igen ezt én is elkövettem és néhány bombám csúnyán "tönkre" ment, de láthatjátok is a videóban, hogy miről beszélek.


Az alap recept a következő:

1 cup (vagy bögre) szódabikarbóna 
0,5 cup keményítő 
0,5 cup citromsav 
pár csepp színezék, pár csepp illóolaj,egy evőkanál ápoló olaj,  illetve egy kevés víz 

És jöhetnek az extra belevalók:

virágszirmok 
meglepetés apróságok a közepébe (pl filc szívek, valamilyen laminált szöveg, vagy kép, apó műanyag aranyosság)




Remélem tetszett nektek ez a videó, ha esetleg van valami kérdéseteket, itt vagy a videó alatt szívesen válaszolok rájuk!

Még készülőben van 4 másik kicsit romantikusabb, Valentin napibb videó, amiket az elkövetkezendő hetekben fogtok látni. Mindegyik egyszerű, amolyan csináld magad, otthon, olcsón ötlet :)

-----------------------------------------


Ti készítettetek már fürdőbombát? Ha igen akkor milyet és ha nem, akkor mi az oka annak, hogy nem próbáltátok ki (a kád nem lehet kifogás... nekem sincs de a kis talpaimnak is jár az extra pezsgő fürdőbomba)?


-Rita

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon hasznos ötlet, köszi hogy megosztottad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,örülök ha tetszik, nagyon egyszerű szerintem még egész jó móka is ilyet készíteni, legalább is nekem bejött :D

      Törlés