Profinails 3 in 1 one step uv gel lac - 169


A mostani bejegyzésben nem éppen egy őszi lakkról olvashattok, de majd azoknak is eljön az ideje. Nagyon sok Profinails lakkom van, de a 3 in 1 változatból csak kettő, az egyik pedig ez a 169-es baba rózsaszín, rágógumi szín vagy ki minek szeretné nevezni. Pár hónappal ezelőtt vettem, de eddig nem használtam. Ha érdekel róla a véleményem, akkor mindenképpen olvass tovább.


Nem feltétlen vagyok oda a többfunkciós termékekért, mert mindig olyan érzésem van, hogy egyikben sem jók igazán. Így ezzel a lakkal is vannak-voltak kétségeim. Hiszen nem igényel semmit a led-uv lámpán kívül. Elegendő két rétegben felvinni, rétegenként köttetni és már mehetünk is. Semmi ragadós felület, semmi fedőlakk. Én azért megadtam a módját a használatnak, hiszen előkészítettem a körmeimet, használtam primert és végül egy réteg fedőlakk is került rá (a minta miatt). 

A szín nagyon szép, igaz mint mondtam nem éppen őszi. Az állaga kicsit sűrű, így nagyon vékony rétegben kell felvinni, hogy biztosan megkössön. Ez igényel némi gyakorlatot de nem vészes. Fedőlakk nélkül is fényesre köt, de nem tudom ez mennyi ideig tart. Én két rétegben használtam, rétegenként 2 percig köttettem. Majd a középső és gyűrűsujjamra rózsás mintát nyomdáztam ezüst színnel. A Profinails Base & Top alap és fedőlakkal zártam a körmözést, majd a ragacsos részt letöröltem, és olajjal bekentem a körmeimet, körömbőrt. 

Nekem viszonylag gyorsan megy a körmözés, nem sietek vele, de 30 perc alatt egy ilyen nagyon egyszerű lakkozással megvagyok. Nem kell félnem, hogy belenyúlok, elkenem, vagy hasonlók.

Amióta géllakot használok, a körömlakkok hetekig kopás-lepattanás nélkül a kezemen maradnak. Általában azért mosom le őket, mert megunom.

Eltávolítani is nagyon egyszerű. A lakkot kicsit megreszelem és acetonos vattapamacsot helyezek rá 10-15 percre és egyben leválik.

Ez a lakk nagyjából 1890 forint, sok sok színben kapható, vannak gyönyörű őszi darabok is. Hetekig tartós, fedőlakkal pedig gyönyörű fényes. Ugyan olyan egyszerű mint a sima lakkozás, csak egy picivel nagyobb előkészületet, fertőtlenítést igényel.


Élőben sokkal szebben kivehető a minta, de így is lehet azért látni a kis rózsát. Nem akartam fehér színnel felvinni a mintát így inkább ennél az ezüstös Moyra nyomdalaknál maradtam. A minta pedig szintén egy Moyrás lemezről a florality 2-ről származik.

------------------------------------------------


Ti használtok géllakot, melyik a kedvenc márkátok vagy színetek?



-Rita 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, igazán kellemes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem adja vissza az igazi, lakkos fényes jellegét a kép, élőben nagyon szép. Kíváncsi vagyok az őszi árnylatokra, hogy azok is ennyire beválnak e majd.

      Törlés
  2. Én is jobban szeretem most már a gél lakkot. Számomra a munka mellett lehetetlen a heti kétszeri lakkozás. Nekem a Profinails-től az 52-es van meg és igazán megvagyok vele elégedve. De szeretek és szeretnék több márkát is kipróbálni :)

    VálaszTörlés