Őszi kézápolás - hidratálás felsőfokon!

Amint megérkezik a szél, eső és valójában maga az ősz, akkor az én kezeim konkrétan leszáradnak. Sajnos nagyon sokat pocskolok, mosogatok, így a kezeim ennek igencsak nem örülnek. Ebből kifolyólag van nálam mindig legalább egy vagy két darab kézkrém és körülbelül 3 ajakápoló. Persze vannak olyan darabok, amik csak úgy vannak megelőzés céljából, de ha már gond van, akkor bizony valahogy orvosolni kell a száraz kacsókat.


Összeszedtem a kedvenc termékeimet, amiket a kézápolásban bevetek. Van ami megelőzésre, mindennapos használatra és van ami a már nagyon száraz kezekre van. Néhány pontban értékelem az összes terméket. A legfontosabb a hatékonyság, majd a kézen hagyott réteg (hiszen ki szeretne órákig vastagon krémes kezekkel munkálkodni), az illat és az ár.


Zoella Candy Cream testápoló krém

Ez egy kakukktojás, hiszen nem is kézkrém, de én erre használom. Mindennapos használatra, azon belül is este szoktam használni, lefekvés után. Hagy egy viaszos, számomra kellemetlen réteget és pont ezért nem is tudom napközben használni, és emiatt a testemen sem egy kellemes érzés, viszont jól hidratál. Az illata nagyon semmilyen, nem túl emlékezetes vagy finom. Én ettől a csomagolástól egy gyümölcsös, vaníliás-citrusos illatot vártam de sajnos ez nem jött össze. Ára alapján ez a legdrágább amikor én vettem akkor körülbelül 1800-2000 forint volt. A lányokkal rendeltük külföldről. Kellemes krém, de nem ajánlom mindenkinek.


Balea illatmentes kézrém 

Egy nagyon kellemes kézkrém. Kicsit zsíros ezért nehezebben szívódik be, de minden száraz, repedezett kezet azonnal ápolni kezd. Nincs illata, ami plusz pont azoknak, akik ezt nem kedvelik. Nekem nem zavaró, hogy nincs sőt néha jól is jön. Lassan szívódik be, de nem zavaró. Napközben is szívesen használom. Dm-ben kapható 500-600 forint körül. Tehát egy olcsó, de nagyon jó termékről van szó. Ajánlom mindenkinek!



Egy mandulás könnyed állagú, azonnal beszívódó krémről van szó. Amint én az Notino oldaláról rendeltem, egy hónapja. Amolyan mindennapos krém, táskába dobálós, bármikor kellemes használni. Látszik is a képen, milyen kellemes már-már híg az állaga. De ettől függetlenül nagyon jó érzést hagy, és ápoló olajokkal gazdagított. Az illata istenien finom, de nagyon megosztó. Aki nem szereti a mandulás kesernyés illatokat, az ezt sem fogja tudni elviselni. Viszonylag intenzív, de számomra nagyon kellemes, olyan karácsonyos ünnepi hangulata van. Ára 1490 forint, ami 30 ml-hez képest igen drága. Több illatban is kapható, de azokról nem tudom, hogy milyen hatásúak, így a pozitív véleményem csak erre vonatkozik. Ajánlom azoknak akik szeretik a mandulás illatokat, illetve szeretik a különlegesebb kézkrémeket.

 
Diamond Nails körömápoló olaj (kókuszos)

Ez szinték kakukktojás, de nekem a kézápolásomhoz szorosan hozzátartozik a körmeim, körömágybőröm ápolása. Ez a termék fantasztikus. Olajhoz képest gyorsan beszívódik, az illata remek, egy kevés is elegendő belőle. A hatása pedig nagyon jó. A záraz bőrt azonnal hidratálja, és szépen kezeli. Ára is igen baráti, 800 forint körüli van. A DN oldalán vagy pedig viszonteladóknál lehet megvenni. De szerintem más hasonló ápolóolaj is használható.

---------------------------

Nekem ezek lennének a kedvenc termékeim, melyeket minden nap használok. Próbálom rendszeresen kenegetni a kezeimet, hogy ne a fájó, húzódó helyzetből kellejen már visszahoznom őket.


Kíváncsi vagyok, ti miket használtok kézápolásra? Van kedvenc krémetek, vagy praktikátok?



-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése