MOODmatcher Luxe Twist Stick - ajakrúzs vélemény!


Gondolom mindenki emlékszik a régi varázs rúzsokra, amelyeknek érdekes zöld vagy éppen kék színük volt, de az ajkakon viszont már egy más színt eredményeztek. Én nagyon jól emlékszem, anyukámnak is volt. Évekig nem is hallottam, nem is láttam róluk semmit a neten, a drogériák polcán sem láttam ilyen darabokat (bár aki keres tuti talál). Pár héttel ezelőtt kaptam egy lehetőséget, hogy kipróbáljam a MOODmatcher Luxe Twist Stick "varázs rúzsát". Mivel több színben is kapható, így kíváncsi voltam, hogy hozzám melyik érkezik.

Ha érdekel a termék, akkor kattints a továbbra...





A kis csomagomban egy zöld rúzsceruza és egy meglepetés MOODgloss (színváltós szájfény) is lapult. 

Első benyomásom az volt, hogy a termék csomagolása és kiszerelése is igényes, letisztult, nem csicsás. Egyszerűen jó ránézni, jó kézbe venni és használni őket. Nagyon tetszik, hogy ilyen érdekes zöld színe van a terméknek, ami használat után azonnal átváltozik egy élénk fukszia színre. A csomagoláson minden angolul van feltüntetve (illetve olaszul talán), ami nekem ugyan nem jelent gondot, de lehet annak, aki egyik nyelven sem tud, az kíváncsi lehet mit is ír a csomagolás. A lényeg, hogy a rúzs 12 órás hatást ígér, illetve, hogy a szín azonnal átalakul, ahogy felkenjük az ajkakra. Hidratáló shea vajat tartalmaz, ami megakadályozza, hogy kiszáradjon az ajkunk.

Nem tartalmaz illatanyagot, amit én nagyon értékelek, mert a régi, hasonló rúzsok nagyon büdik voltak, de ennek semmi illata sincs.

Felvitel után azonnal változásba is kezd a színe. Nagyon kellemes, selymes, puha hatást ad, ami nem kényelmetlen viselet. Olyan mintha semmi nem lenne a számon, vagy csak éppen egy ajakápoló. Ugye mindenki kíváncsi, hogy a 12 órás ígéret mennyire valóságos? Meg kell mondanom, hogy van benne igazság. Ha nem is 12 órán keresztül, de 8-10 órán át nagyon szép, élénk színt eredményez. Nem szárítja a bőrt, és szépen egyenletesen kopik. Viselése közben lehet inni, enni. Olyan mint egy ajakszínező, csak sokkal ápolóbb és kellemesebb darab.



A rúzs és a szájfény a kezemen. Együtt és külön-külön is használhatjuk őket. Én nem vagyok egy nagy szájfényes, de ez egy igazán kellemes darab.


Itt pedig a használat közben készített képek 

Az első képen semmi nincs a számon. Második képen azonnal, a felvitel után látható a termék, harmadik képen órákkal a felvitel után (itt már ettem és ittam is), negyedik képen 6-7 órával a használat után (szintén többször ettem, ittam és fogat is mostam). Az utolsó kép másnap készült (minimálisan látszik a szín). Megdöbbentő, de csak egyszer vittem fel a rúzst, nem szárított és szépen kopott. Nálam ez egyértelműen a nagyszerű kategória.


Felvitel után. Nem volt rajtam smink, szóval bocsika, ez ilyen reggeli kómás fej :)


Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a rúzzsal, kíváncsi vagyok a többi színre is, hogy mégis milyen színűre változik. Van több választék, kék is sárga is, nagyon mókás darabok. Miközben vártam a termékre a neten utána néztem a márkának, és képzeljétek már a 80-as években is jelen voltak, ugyan ilyen átváltozós rúzsokat kínáltak. Találtam a Youtube-on egy nagyon érdekes videót is, ahol TV-s bemutatóban értékesítik a rúzsokat, nagyon vicces ezt a 30 éves videót nézni. Ha érdekel titeket is, ITT tudjátok megnézni.

A terméket az Iparfümériától kaptam tesztelésre, amit innen is nagyon köszönök. A véleményemet nem befolyásolta, hogy a terméket kaptam, csak az őszinte és, jelen esetben, pozitív véleményemet írtam le. Amennyiben titeket is érdekel a termék, akkor a rúzst ITT a szájfényt pedig ITT találjátok.

------------------------------------------

Ha megtetszett a termék és szeretéd kirpóbálni, akkor jelentkezhetsz a blog facebook oldalán indított nyereményjátékán, ahol a nyertes által választott színt fogom kisorsolni. Nem kell mást tenni mint a bejegyzés alá a kiválasztott színt beírni. Sok sikert midnenkinek!


-Rita

4 megjegyzés:

  1. Rita nagyon jól áll neked ez a szín, többet kéne hordanod ilyen bogyókás árnyalatot! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh át köszönöm szépen :) Nagyon aranyos vagy!

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszike, tök jó benne, hogy kb pár perc után már nem lehet elkenni és egész nap tart, igaz kopog de még úgy is vállalható marad :)

      Törlés