BPS nyomdalemez - BP X05 és BP X04- vélemény!


Ebben bejegyzésben a BPS két nyomdalemezét hoztam el, melyeket pár hete választhattam tesztelésre. Azóta már többször is készítettem velük körmöket, magamnak és a családom női tagjainak is. Ha érdekel a véleményem erről a két vidám nyárias lemezről, akkor kattints a továbbra...




Nehéz volt a választás, hiszen nagyon sok minta közül válogathattam. Hosszas nézelődés után erre a két darabra esett a választásom: egy nyárias gyümölcsös (X04) és egy (számomra szintén) nyárias geometriai-törzsi mintás (X05) lemez. Elsőre megdöbbentően kicsik a lemezek, de jól lehet őket használni. Azonban akinek nagyobb körmei vannak, azoknak lehet gondot fog jelenteni az egész körömfelület befedése a mintákkal, de nekem tökéletesen megfelelnek.


A mintákat a szintén a BPS áttetsző nyomdafejével vettem fel. A fenti képen jól látható, hogy milyen szépen jönnek fel. Majdnem hibátlanok a minták. Én egy fehér Moyra nyomdalakkot használtam, de ha nektek van ennél jobban bevált lakkotok, akkor azzal lehet még tökéletesebb lesz az eredmény. Sajnos én általában gél lakkozok, a nyomdázáshoz nincs fedőlakkom, így elmosta a mintáimat. De azért hoztam pár képet. Tudom nem az igaziak, de fogok mindenképpen venni nyomdázáshoz olyan fedőlakkot, ami nem keni el a mintát :)



Azért nagyjából lehet látni, mit szerettem volna alkotni. A lényeg, hogy nagyon jó lemezek, és nagyon jó áron kaphatóak. Ha valaki szeretne egyszerű mintás körmöket, azoknak ajánlom ezeket a lemezeket.


BPS nyomdalakkal még tökéletesebb a minta 


Ilyen picike a lemez 


Összességében én nagyon elégedett vagyok és nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezeket a termékeket. Már választottam pár új lemezt is, amit szeretnék megrendelni.


A lemezeket ITT (X05) és ITT (X04) találjátok. Az áruk amikor én vásároltam 1,99 dollár volt.

--------------------------------------------

Ti hogy álltok a nyomdalemezekkel? Mi a véleményetek az ezzel készült manikűrökkel?


-Rita

1 megjegyzés:

  1. Én is elég régóta szemezek a nyomdakörömlakkokkal, de még nem bátorkodtam beszerezni egyet sem, félek, hogy béna lennék velük kapcsolatban :D

    VálaszTörlés