BPS nyomdalakk #7 - vélemény!

Az utóbbi időben egyre jobban foglalkoztat a körmözés, mármint ilyen itthoni szinten, semmi komoly. A nyomdázás meg egyértelműen a legújabb szenvedélyem. Így amikor megkersett a BPS, hogy küldenének néhány körmös terméket nagyon megörültem. Mondjuk ki ne örülne ingyen egy két újdonságnak :D

Így esett a választásom erre a csodaszép, igazi tintakék árnyalatra. Már a rendelés alatt tudtam, hogy milyen körmöket szeretnék vele készíteni. A szemem előtt lebeget a csodaszép görögös változatok sokasága, és a fehér-kék kombináció minden darabja.



Olvass tovább...



Amikor megkaptam a csomagot, már alig vártam, hogy kiróbáljam.



A termék maga nagyon picike 6 ml, de ennek ellenére sokáig mintázgathatunk vele. Az állaga és a fedőképessége nagyszerű. Már első használat alatt is gyönyörű mintákat tudtam vele készíteni. Gyorsan szárad, nem kenődik a minta. A bőrröl könnyen lelehet monsi akár szappanos vízzel is.



Az új BPS nyomdapárnát használtam ehhez a körömhöz, mert áttetsző a teteje, így látom hová kerül a minta (ennél okosabb ötlet nem is lehetne). Nagyon jól működik ez is, könnyen felveszi a mintákat, szépen lehet vele dovább nyomdázni, és ugye ami miatt vettem (választottam) az az, hogy látom mit hová teszek és ennek a célnek maradéktalanul eleget tesz.


Gyorsan elkészíthető manikűr, ezért is imádom a nyomdázást. Ez a minta a Moyra Maharaja leemzéről való.

---------------------------------------

Egyértelműen jó minőségű nyomdalakk, sokkal jobb mint a moyra, amit eddig használtam és kb egy árban is vannak. Akciósan 2.39 USD ezen az áron éri meg egyértelműen ez a lakk.ITT találod!


Itt pedig a többi termék amit választotta, ezekről is fogok bővebben írni.

--------------------------------------


Kíváncsi vagyok a ti véleményetekere, hogy tetszik a lakk, illeteve a manikűr?

Kaptam egy 10%-os kedvezményes kódot, amit teljesárú termékekre tudtok felhasználni. (BNB10)




-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése