Batiste tropical szárazsampon - vélemény!


A mai bejegyzésben egy számomra újdonságot mutatok be. Már pár hónapja használom ezt a Batiste tropical szárazsapont és nagyon elégedett vagyok vele.

Ha érdekelnek a részletek kattints a továbbra...



Mindenki hallott róla. Van, aki használja, van, aki utálja, van, aki imádja és van, aki totál nem érti a szárazsamponok létjogosultságát. Már évek óta hallok, látok róluk mindenfélét, de eddig nem hatottak meg. De pár hónapja a kíváncsiságom miatt én is rendeltem egyet. Egyértelműen a tropical szó és a flakon szépsége miatt vettem ezt a darabot. Nem jelent számomra gondot a hajmosás, időm is szokott lenni rá, igaz lassan szárad a dús hajam, de még ez sem gond. De azért csak szerettem volna hasznát venni ennek a terméknek.

Munkám miatt gyakran kellene hajat mosnom, mert egyszerűen étel illatú lesz a hajam, viszont zsírosnak és piszkosnak a szó szoros értelmében nem mondanám. A napi hajmosást semmi esetre sem tartom normálisnak, így ezt a terméket amolyan hajfrissítésre, illatosításra, dúsításra használom.

Kimondottan kellemes és sokáig érezhető illatot kölcsönöz. A minimális zsírosodást azonnal eltünteti. Nagyon zsíros hajon én nem is próbáltam és nem is gondolom, hogy ez lenne a fő célja a terméknek. Inkább gyors segítségként lehet rá számítani. Ha éppen közbejön egy találkozó, de nincs időnk tényleg hajat mosni, akkor egyértelműen jó lehet ezzel átfújni a hajat.

A használata is nagyon egyszerű. A hajamat átfésülöm egy oldalra, és lassan visszapakolgatom és a hajtövekre közepes távolságról egy-egy adagot fújok (nem mondom, hogy elég csak egyet kettőt fújni, az egész hajamra én olyan 8-10 fújást használok). A kezemmel egy kicsit átborzolom, hogy ne maradjanak fehér poros részek, várok pár percet és átfésülöm, formázom a hajam.
---------------------------------

Egyértelműen egy jó termék, de persze lehet nélküle élni. Szerintem egy-egy ilyen termék elfér mindenki fürdőjében és ha úgy alakul, akkor tudjuk használni.

Én biztosan fogok még vásárolni szárazsampont, nekem nagyon bevált.


A terméket én az Iparfümériáról rendeltem. ITT találjátok 1490 forintért vásároltam.


Ti használtok szárazsampont?


-Rita

2 megjegyzés:

  1. Én egyéttelműen a szárazsampont elutasítók táborába sorolom magam, nem is próbáltam soha őket, de ettől még biztos vagyok benne, hogy ez a termék jó és működik.
    A csomagolása nagyon cuki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem ismertem őket, és annyira nem is létszükséglet, de hatékony termék, így ha valaki egy jó szárazsampopnt keres annak ez biztosan beválik ez a darab. :)

      Törlés