Giorgio Armani Acqua di Gioia - Parfüm vélemény!


A mosatni bejegyzésben szeretnék nektek párszót ejteni a legújabb kedvenc illatomról Giorgio Armani Acqua di Gioiaról .Körülbelül egy hónapja ismerkedtem meg vele, pedig nem egy új illatról van szó. Első alkalommal kifejezetten kellemetlennek tartottam, sőt egy ideig nem is nyúltam a minta kiszerelésért. Birizgálta a fantáziámat, hogy mégis, hogy lehet, hogy annyi embernek tetszik, és az illatjegyek alapján nekem is kedvelnem kellene... de valahogy mégsem. Addig addig nézegettem, és próbáltam megérteni, hogy azt vettem észre, hogy én is és a környezetem is kedveli rajtam ezt az illatot. Soha nem voltam egy friss parfüm rajongó, inkább az édesebb, esetleg virágosabb illatokat preferáltam. De szerettem volna végre egy olyan hétköznapi illatot találni, amit télen-nyáron tudok magamon viselni, amolyan alap illatot. Szerettem volna szeretni, és az első negatív tapasztalatok után egyszerűen beleszerettem. Így történt, hogy a kis minta elhasználása után ajándékba kaptam egy 30 ml kiszerelésű változatot.


ITT tudjátok bővebben megnézi az illatjegyeket és hasonlókat 


Az illat friss, könnyed, tengeri. Amolyan igazi nyaralós, érezni a napot, a tengert a szelet. Egy pici édesség és virágosság is megbújik benne főleg rögtön kifújáskor. Rajtam közepesen tartós. Az üvege nagyon egyszerű, letisztult, semmi csicsa. Egyébként teljesen unisex illatnak mondanám, ha esetleg férfin érezném, meg nem mondanám, hogy ez egy teljesen női illat és valami nincs rendben, de ez fordított esetben is igaz.


A minta nekem körülbelül egy hónapig volt elég, nem használtam mindig és nem is locsoltam vele magamat.


A parfümöt illetve a mintát is az Iparfüméria weboldalról vásároltuk 

ITT találjátok az illatot. 5-30-50-100 ml illetve teszter kiszerelésben tudjátok megvásárolni.


Örülök, hogy megkedveltem ezt a friss, könnyed igazán "nyaralós" illatot. Most egy ideig biztosan nem keresek másik alternatívát. Így is van itthon még egy újdonság illatok terén.


-Rita

4 megjegyzés:

  1. Én is ezt használom két hónapja,nekem is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Én is meg akarom mostmár venni, de nem szabad, túl sok a parfüm :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Nah igen ez az előző is én voltam. A lényeg, hogy én sem mertem magamnak megvenni mert rengetek van itthon :) De így ajándékba már nem volt akkora lelkiismeret furdalásom :D

      Törlés