Vitorlás szerelem - Balatoni hétvége!

Az elmúlt hétvégét a Balatonon töltöttük egy izgalmas vitorlás ismerkedéssel.

Engem eddig soha nem érdekelt ez a fajta "sport" vagy szabadidős tevékenység, de azt kell mondanom, hogy családostól beleszerettünk. Csodás időt fogtunk ki, a szél is végig tartotta magát és adott pár extrém és izgalmas pillanatot. A Balaton meseszép volt, és a kikötőkben jutott egy rövid idő a szárazföldön való sétálgatásra is.

Egy csodaszép új vitorláson utazhattunk, és természetesen a szállásunkat is a hajó biztosította. Meglepő volt, hogy hogyan is fér el 3 kajüt, egy nappali konyhával valamint egy kis mosdó ezen a kis helyen, de egyáltalán nem volt kényelmetlen a 10 főnek. Az esti alvás is igazán kellemesen telt, igaz volt akik nem bírta a ringatózást, de nekem nagyon megnyugtató volt.

Hoztam pár képet is, hogy itt is meglegyen őrizve :)


Kora reggel a nyugodt Balaton 


Kikötő 


Épp egy verseny is folyt amikor mi is indultunk, illegálisan becsatlakozva nagyon gyorsan az élre törtünk, nagyon vicces volt leelőzgetni más vitorlásokat :)


Tihanyi apátság 






A mi vitorlásunk 



Igen, erről nem tudtam az induláskor, hogy ha gyorsan és jól akarunk haladni, akkor bizony a vitorlásnak ilyen szépen be kell dőlnie, a karizmaim bizonyára szépen fejlődtek a két nap alatt :D



És a végére jutott még egy napocskás kép :)

Csodás élmény volt, már a következő alkalmat szervezzük...

Ha van rá módotok és nem irtóztok a víztől, és még úszni is tudtok akkor szerintem mindenképpen próbáljátok ki, mert hatalmas élmény!



-Rita

6 megjegyzés:

  1. csodacsodaszép képek!! nagyon irigyellek, régi vágyam a vitorlázás, sosem próbáltam még, de biztos vagyok benne, hogy egyszer lesz egy sajátom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mi már a nyári nyaralást szervezgetjük, remélhetőleg egy vitorlás kalandban lehet részünk :) Nagyon izgatott vagyok így előre is! Remélem neked is teljesül a vágyad, mert tényleg szuper élmény :)

      Törlés
  2. ah, beleszerettem a képek alapján én is!!! szép képeket készítettetek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike, igaz régi géppel -telefonnal készültek mozgó hajón :D de igyekeztem, remélem legközelebb valami jó kis vidit is tudok összevágni... mert úgy azért jobban átjön a rettegés a többi utastól :D

      Törlés
  3. Nagyon jó lehetett, én is szívesen kipróbálnám egyszer :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem neked is sikerül, én régebben nem is gondoltam, hogy engem ez érdekelhet, és kiderült hogy nagyon is tetszik ez a dolog :)

      Törlés