Nyári kedvencek - Nyaralás extra!

Még nagyon aktuális ez a lista, így gondoltam, gyorsan frissen meg is mutatom nektek, hogy mik azok a termékek, amik nélkül nem szívesen mennék nyaralni, vagy strandolni. De egyértelműen az egész nyári időszakot könnyebbé és kellemessé tehetjük ezekkel az apróságokkal.

Nem kell túl nagy dologra számítani, de nekem ezek a termékek váltak be a legjobban, ár érték arányban egyértelműen, hogy itt a helyük :)


Egy kisebb kupac termék, számomra ezek a termékek nélkülözhetetlenek a melegben 


A legfontosabb nyáron főleg ha sokat vagyunk a szabadban az a fényvédelem

Itt egyértelműen a fényvédős termékek, kalapok, kendők és megfelelő napszemüveg ami játszik.

Két nagyszerű terméket sikerült idén találnom, hála a krémmániának. 

Az Annemarie Börlind fényvédős ajakápoló, nem hagy nyomot, kellemes illata van, és még egy enyhe fényt is kölcsönöz az ajkaknak. Nem szárít és a legfontosabb, hogy használata mellett biztosan nem ég meg az ajakbőre. Az ára 1200-1600 forint körül mozog, attól függően hol vásároljuk. Számomra ez egyértelműen a nyár egyik legnagyobb kedvence.

Bioderma Photoderm kid 50+ naptej, erről már írtam bővebben. Szuper naptej, illatanyag és alkohol mentes, semmilyen panaszt nem okoz, arcon is bátran lehet használni. Két hetes intenzív használat mellett, két emberre csak egy flakonnal használtunk el. Igaz mi nem vagyunk azok a tengeri lények, akik reggeltől estig kint lubickolnak, inkább csak a reggeli illetve az esti órákban. De túrák, séták alatt is mindig bőségesen kentük magunkra :)


Nem csak babáknak, mondhatnám ezt is, hiszen a fenti 3 termék, mint látható kisbabák számára készült. Bár sokszor ez nem jelenti azt, hogy ne lenne teli még a felnőtteknek is káros anyagokkal. De ezzel a 3 termékkel nagyon elégedett vagyok.

Babydream nedves törlőkendő alkohol és illatanyag mentes. Számomra a legfontosabb az volt, hogy ne legyen illatos, mert undorítónak tartom, ha egy ilyen babák számára tervezett, szánt terméknek erős mű illata van. A természetes összetevőkből származó növényi illat (kamilla, aloevera) elfogadható számomra, de hogy külön illatosítják és nem a legkellemesebb illatokkal az nem tetszik. Kéztörlésre, felfrissítésre és sminklemosásra használtam. Nagyon kellemes, kellően nedvesek voltak a kendők, bánom is, hogy nem a nagyobb kiszerelést vettem. Ezentúl csak is ezt veszem újra. Rossmannban kapható a nagy kiszerelés 500 forint körül van. Utazásra szerintem a kisebb csomag is elegendő.

Babylove ultra sensitive lemosó. Ezt még Rami ajánlotta nekem és milyen jól tette, mert azóta vagy 4x újra vásároltam. Én minden szempontból imádom. Kellemes az illata, jó az állaga, valóban nem irritál. Arclemosására és tusfürdőnek is csak ezt használom. Valamint a család is :) Az ára is nagyon baráti, így szerintem ezt sem fogom egy darabig lecserélni, remélem a Dm-sem :) 

Babydream púder. Kérdezhetnétek, hogy nah de mégis mire kell nekem babapúder :D Az ok egyszerű, izzadásra, zsíros hajra valamint kidörzsölt bőrre baromi jó. Ha szoknyában sétálok órákat, akkor bizony nekem összeér a két combom, és ha nem púderezem be, bizony akár még komoly sebeket is képes vagyok szerezni. Így inkább felkészülök az ilyen esetekre. 


A kendő összetevői


Aloe vera, gél és spray

Nem feltételnül ez a két termék az ami mindenkinek beválik, de a lényeg, hogy valamilyen enyhe összetevőjű, alkohol, illatanyag mentes terméket válasszunk, valamilyen gyulladás csökkentő összetevővel. Nem csak napégésre, hanem hosszab napon töltött idő után is nagyszerű dolog ezzel kenegetni magunkat. Én nyaraláson idén egy csöppet sem égtem le, tökre büszke is vagyok magamra, de attól függetlenül minden nap használtam ezeket a termékeket. Csípésre, konyhai égésre vagy ugye nálam a tengeri sün utáni sebkezelésre is kellemes volt a termék. Együtt a két termék nem volt éppen olcsó, 3000 forint körül volt az ára. Legközelebb ha lesz időm valami nagyobb kiszerelés mellett döntök, ha találok szép összetevőjű terméket.


La Roche-Posay termálvizes spray, itt szintén nem erre a termékre adnám le a voksomat, de maga a koncepció, hogy kellemes hűs vizet spriccelünk magunka a nagy nyári melegbe, fenomenális. Még először kétkedő férfi családtagok is harcoltak az utolsó fújásért a több órás túra után. Olcsóbb változatban is megvásárolhatjuk, de akár egy spricnis flakont mi is feltölthetünk vízzel, nem lesz ilyen fancy de attól még ugyan úgy fog hatni :)

S-quito kids, csípés utáni hűsítő gél. Alkohol mentes, növényi kivonattal. Ilyet már több éve használok, és valóban megnyugvást hoz a csípésekre. Sajnos engem konkrétan megesznek a szúnyogok, és még ha csak a viszketés lenne a legnagyobb gond, akkor legalább letudnám ezzel a termékkel, de igazán az zavar, hogy a fülem körül bizzegnek, így még aludni sem tudok...  nah mindegy a lényeg, hogy ez a termék valóban hat, és a csípés pillanatok alatt megnyugszik és nem viszket. Az ára 800 forint körül van a Dm-ben. Erdős túrára, táborba vagy bármilyen kinti eseményre, ahol számíthatunk a szúnyogokra, vagy bármilyen más rovarcsípésre, érdemes ezt vagy ehhez hasonló terméket magunkkal vinni, mert nincs rosszabb érzés ha tehetetlenül vakarózunk.


Nekem ezek lettek volna a nyári kedvenceim, a termékeket nyaralás alatt mindennap használtam, és teljesen elégedett voltam velük, szerintem legközelebb is magammal vinném őket.

--------------------------------------



Nektek vannak nyári kedvenceitek, amit akár évente ilyenkor mindig újra vásároltok?




-Rita 

2 megjegyzés:

  1. Aloe verás termékek nekem is megvannak, és én is nagyon imádom őket, nagyon sokoldalúak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó ha van otthon valamilyen aloe verás termék, azonnali segítség konyhai égésekre, én pont a napokban kaptam elő a fiúkból, és hála a gyors kezelésnek, nem lett hólyagos a kezem :)

      Törlés