Oriflame - Giordani Gold - "Pink Carat" Lacque Briliance - körömlakk vélemény!

A mostani kis szösszenetben, csak egy nagyon szép, tavaszias lakkot szeretnék nektek bemutatni, ami nekem elnyerte a tetszésemet :)


Nem akarom húzni a szót, mert más sokszor vásároltam a Giordani Gold lakkjai közül, és mindig nagyon elégedett voltam a minőséggel, csomagolással és minden egyébbel. A mostani lakk szerintem eltér egy kicsit a katalógusban látható árnyalattól, de őszintén örülök ennek, mert ez a szín amit kaptam szerintem szebb és különlegesebb.


Egy barackos, korallos nagyon friss árnyalat, amiben apró aranypelyhek vannak (az árnylat is ugye erre utal "Pink Carat"). Két rétegben szépen fed, nagyon gyorsan szárad, nem képez vastag réteget a körmökön. Sajnos a takarítást mosogatást nem kedveli, de egyébként ettől eltekintve tartósnak mondanám. 2-3 napig szépen sérülés nélkül van a körmökön. 



Az aranypelyhek szépen oszlanak el a felvitt lakban, magukban nem annyira észrevehetőek mint az üvegben, de nagyon érdekes hatást adnak az elkészült manikűrnek.

Szerintem azok, akik szeretik a visszafogott árnylatokat, de valami tavaszias, vidámságra vágynak azoknak tudom ajánlani ezt a darabot, mert én nagyon beleszerettem :) A lakk ára akció nélkül majdnem 2000 forint, amit én nagyon soknak tartok, de akciósan 1000 forint alatt már meglehet vásárolni, ami máris elfogadhatóbb kategória!

----------------------------------------------------

Van kedvenc tavaszi körömlakkotok? Vagy nem gondoltok évszakok szerint a lakkokra?


-Rita



2 megjegyzés: