SpaRitual - Beyond Love - körömlakk vélemény!


A mai bejegyzésben egy körömlakkot szeretnék nektek bemutatni, amit pár hete kaptam tesztelésre. Akik olvasnak azok tudják, hogy általában soha nem fogadok el ilyen lehetőségeket, mert sokszor van egy kényszer a blogger felé, hogy ha valamit ingyen kap arról legyen szíves jót és kedveset írni... Mivel volt már szerencsém SpaRitual lakkhoz, amit nagyon szerettem, úgy éreztem kár lenne kihagyni ezt a lehetőséget, és igent mondtam!

Néhány fontos információ, amit érdemes a cégről és a termékeikről tudni:

"Minden termékünk, így exkluzív körömlakkjaink is 100% vegán összetevőkből készültek, nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket és nem teszteltük őket állatokon. Mentesek a DBP-tôl, touléntôl, formaldehidtôl és formaldehid gyantától és kámfortól. A biztonságos összetevôk, a környezetbarát formulák, a környezettudatosság és az állatkisérletek elutasítása fontos pillérei a márkának. A SpaRitual a fenntarthatóság mozgalmának élvonalában volt és van a mai napig. Körömlakkjainkat öt csillagos hotelekben és exkluzív szalonokban használják, ahol fontos a termékek és az összetevők minősége."

A termékeik között sok testápolással, kéz és körömápolással kapcsolatos termékeket találhatunk, valamit még különleges aromaterápiás illatgyertyákat is kínálnak.



Hozzám tesztelésre egy glitteres körömlakk, valamint egy 3 részes körömkészlet érkezett (melyben egy primer, egy alaplakk valamint egy fedőlakk kapott helyet). A kis mini üvegek majdnem teljesen megegyeznek a nagyméretű lakkal, a gumis tető helyett itt műanyag van, valamint az ecsete is kisebb, de egyik sem okoz problémát a használatban. Én eddig párszor használtam ezeket, együtt és külön külön a fedő lakkot, de azt kell mondanom, hogy megdöbbentő változást ezzel sem tapasztaltam. Egyik körömlakk sem maradt sokkal tovább a körmeimen. Ami pozitívum, gyorsan szárad minden eleme, szép fényes a végeredmény, nem sűrű a fedőlakk így nem maszatolja el az esetleges mintákat, szépen terül, nem kell az ecsettel egyengetni a lakkot. A termékek egyenként 5 milliliteresek. A terméket ITT találjátok. A szett ára 7177 forint.


És akkor térjünk is címben említett körömlakkhoz.

Egy nagyon szép természetes papírdobozban érkezett a körömlakk, ami nekem plusz pont. Szeretem, ha egy ilyen árfekvésű terméknél adnak egy kis pluszt.

Csomagolás: a termék egy szépen kidolgozott gömbölyű üvegben kapott helyet, aminek a teteje egy kellemes tapintású gumírozott bevonatot kapott. Könnyebb a tető levétele és a munkamenet során is kellemes a használata. Minden fontos információt megkapunk az üvegről amire szükségünk lehet. Az ecsete az általam kedvelt mérettől egy picikét vékonyabb és hosszabb, de nem okozott gondot a felvitel során. A termék 15 milliliteres.



Termékről: én egy glitteres fedőlakkot kaptam (azért fedőlakknak mondanám, mert vagy 3-4 réteg szükséges, a teljes fedéshez). Az árnyalat neve a Beyond Love-ot kapta. Mályvás, rózsaszínes, kisebb nagyobb glitterdarabokkal. Az ecset szuperül veszi fel a lakkot, minden egyes merítésnél majdnem azonos mennyiségű darabka jut minden egyes körömre, azt hiszem ez egy ilyen típusú laknál nagyon pozitív. Nem kell bajlódni és azzal foglalkozni, hogy egységesek legyenek a körmeink. A körömlakk nem túl sűrű, szépen ellehet oszlatni, gyorsan szárad, és az apró glitterek széepn elterülnek az alaplakkban, nem perdülnek fel, nem akadnak meg semmiben (pulóver, hajszál). Maga a szín, árnyalat és a típus is az egyik kedvencem. Kellemes nőies, minden évszakban használható darab. Jól kombinálható más lakkokkal is. A terméket 1 rétegnem is használhatjuk fedőlaknak, de én 2 rétegben vittem fel az elkészült manikűrnél. 2 de akár a 3 réteg is nagyjából 20 perc alatt megszárad.



Összességében: maga az árnyalat és a típus is az egyik kedvencem. Könnyű eloszlatni, szépen és egyenletesen terülnek a glitterek, gyorsan szárad. A csomagolás és a letisztult dizájn is nagyon kellemes hatást kelt. Rengeteg körömlakkból lehet választani a honlapjukon, én már 5 olyan árnyalatot találtam amibe azonnal beleszerettem. Biztosan fogok vásárolni a kínálatból, hiszen egy olyan nagy kiszerelésű termékről van szó amit évekig használhatunk, és ha belegondolunk egy egy körömépítés vagy zselés lakkozás a műkörmösnél hasonló áron történik (és akkor még nem is beszéltem az eltávolítás költségéről). Gyakran jelennek meg speciális kiadások, amivel folyamatosan kísérik a trendeket. A terméket ITT találjátok, az ára 3759 forint. Tetszik az elgondolás, a minőség és amit képviselnek. 

-------------------------------------------------------------------------------------

És itt láthatjátok, használat közben 

Egy rágógumi rózsaszínnel kombináltam, amitől egy vidám, csajos, barbis hatást kaptam, én teljesen oda vagyok érte!




Valamint még egy kedvezmény kódot is kaptam, aminek a használatával 20% kedvezményt, valamint ingyenes házhoz szállítást kapnak a blog olvasói. A kód : TUNDSR


Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre. Hogy tetszik ez a glitteres lakk? Használtatok már SpaRitual termékeket, ha használtatok, akkor mi a véleményetek róla?




-Rita

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a manikűr is, és a körömlakk is tetszik. De számomra ennyi pénzt nem ér egy darab körömlakk.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szép! Imádom a glitteres lakkokat:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés