Oriflame termékbemutató ünnepi termékek - szponzorpont látogatás!

Mint már említettem pár napja, nemrégiben ellátogattam anyuval az otthon lévő oriflame szponzorpontba, ahol a legújabb katalógusban megjelenő termékeket néztük meg, valamint a régebbi termékek között is nézelődtünk. Főleg parfümök és az ünnepi katalógus termékei keltették fel az érdeklődésemet :)


Először is ami hatalmas újdonság volt számomra az az ünnepi katalógus mérete. Aki már látta élőben az biztosan elcsodálkozott, hogy milyen nagy és hogy mennyi termék kapott benne helyet. Nekem rögtön vagy 10 dolog is megtetszett, úgyhogy biztosan fogok válogatni és rendeli az új termékek közül :)


Az első és talán az egyik kedvencem ez az apróság, amivel kávék, kakaó és sütik tetejét tudjuk könnyedén ünnepi hangulatúvá varázsolni. 500 forint körül van az ára, és hópehely, csillag, fenyőfa, cukorpálca formák érkeznek. Könnyű elmosni és a mérete jól illeszkedik a bögrékre. 


Vidám zöld színű konyhai kiegészítők. Szilikon sütőformák, kávé és teakésíztő, valamint még különböző konyhai eszközök találhatóak a kínálatban. Nekem nagyon tetszik több termék is, de nem tudtam dönteni melyiket is szeretném. A sütőforma párolós betéttel van ellátva, így husikat, és különböző zöldségeket készíthetünk benne a sütőben, nekem ez a darab ragadta meg leginkább a szívemet :)


Mint már írtam én is beszereztem két dobozzal a wellenes fehérjeszelekből,és azt kell mondanom, hogy nagyon jó döntés volt. Bizony sokszor rohan az ember, nincs ideje normálisan étkezni, és sokszor elcsábulunk valami olyan ételre amit nem is szeretünk és még nem is mondható túl táplálónak, ezekre az esetekre jó ha van nálunk egy ilyen szelet, valami gyümölcs vagy pedig valami csonthéjas, egészségesek és azonnali energiát nyújtanak. Az ízük is nagyon finom, nekem a csokoládés a kedvencem, aminek nagyon finom nem túl édes mandulás rumos íze van!


Ünnep a körmöknek is, én is vásároltam ezekből a matricákból és viszonylag elégedett is vagyok velük, de két napnál tovább nem maradtak a körmeimen mert egy másik körömlakkot próbáltam ki. A lényeg, hogy olyan körmökre ragasszuk a matricákat amik előző nap lettek festve vagy pedig pár órát száradtak, így könnyen tudunk dolgozni vele, könnyebb a köröm felületére felvinni és megvárni míg szépen odaragad. Miután odatapadt jöhet egy réteg áttetsző fedőlakk, és kézen is vagyunk :)



Egy nagyon aranyos és ajándéknak is kiváló bögre, ami hő hatására megváltoztatja a színét és a mintáját :) Készítettem róla egy rövid kis gifet amin láthatjátok gyorsítva a folyamatot :)


Miután az új termékeket tüzetesen átnéztük, jöhetett a kedvenc szekcióm a parfümök, már közel 10 éve ismerem az Oriflame márkát és ez idő alatt nagyon sok parfümöt ismertem meg, azt hiszem ez a 10 év alatt is óriásit fejlődött a cég, nagyon sok különleges és finom parfüm született. Sok közülük neves parfümkészítők darabjai. De találhatunk parfümöt amit Demi Moore ihletett - álmodott meg számunkra.


Mirage mini kiszerelésben 

Az illatjegyek között szerepel: vanília, szantálfa, narancs, vetiver, jázmin 

Egy nagyon karakteres fás - citrusos illat, ami nekem nem tartozik a kedvenceim közé, de nagyon tartós és kellemes illat lehet azoknak akik a felsorolt jegyeket kedvelik.


Demi My Red

Ez már sokkal jobban illik hozzá, egy fűszeres édes jázminos illat, ami alapvetően a kedvenc illatkategóriám. Az üveg is csodálatos egyszerű, letisztult de mégis elegáns.


Demi More

Szintén hasonló karakter mint az előző parfüm, édeskés virágos. Szantálfás, jázminos. Nos igen ez egy viszonylag megosztó illatkategória, aki szereti az biztosan örömmel viseli ezt az illatot is, de bizony vannak olyan emberek akik messze elkerülik, mert számukra túl tömény, túl intenzív illat.


Tendery 

Virágos, gyümölcsös, könnyed tavaszi nyár illat. A magnólia és a mandarin virág a domináns illatjegy némi fekete áfonya fanyarságával, gyümölcsösségével.


És itt az egyik legújabb illat a Possess

Virágos gyümölcsös édes illat. Ananász, frézia és ilang ilang is megtalálható a jegyek között. Tartós és intenzív illat, szerintem a téli hónapokra igazán jó választás lehet :)

--------------------------------------------------------------

Öröm volt ezt a sok terméket első kézből látni és kipróbálni. Nagyon szeretem az oriflame termékeket, és örülök, hogy egyre szélesebb skálán mozognak. 

Remélem tudtam egy kis ízelítőt nyújtani az ünnepi termékekből. De bővebben az új katalógusért látogassatok el IDE


-Rita


1 megjegyzés:

  1. Hát az a bögre csúcs :-) Mondjuk most rendeltem 4 db félliteres bögrét a Rossmannból, Micimackó, Tigris, Füles és Malacka van rajtuk, úgyhogy nem, nem kell több bögre :-D

    VálaszTörlés