Oriflame ecobeauty nappali és éjszakai krém - vélemény!


Szeretném nektek megmutatni a két legfontosabb arcápolómat amit több mint egy hónapja rendszeresen használok reggel és este.

Számomra egy kicsit nyűg minden este arctisztítás után még ezzel is pepecselnem, mert a bőröm nagyon hálás egy dolog, általában nem szokott semmi problémával meglepni, így hajlamos vagyok egy kicsit félvárról venni a hidratálást mint olyat. Ez az ecobeuty termékcsalád már nem újdonság a számomra, mert már elhasználtam belőle egy nappali krémet, és nagyon elégedett voltam vele, de csak most jutottam odáig, hogy ismét megvásároljam, de akkor már az éjaszakai társát is szerettem volna kipróbálni! Örömömre szolgált, hogy ebben sem csalódtam, sőt talán még jobban is kedvelem mint a nappali krémet :)


Csomagolás: Nagyon igényes, környezetbarát, egyszóval szeretni való. Imádom a letisztult dizájnt, a zöld mintákat. A nappali krém fehér míg az éjszakai egy világos szürke pumpás tubusban kapott helyet, így nem kell aggódni, hogy nehéz a megkülönböztetés. Légmentes a csomagolás, így nem érintkezik semmivel, ami higiénikus és sokkal könnyebb így a terméket adagolni. Egyébként színben megegyező karton dobozkában érkezik a termék, amiben egy kis leírás is található 

Természetes nemzetközi tanúsítvány garantálja, hogy az Ecobeauty termékek összetevői minimum 95%-ban természetes eredetűek, illetve minimum 5%-ban organikus eredetűek. Emellett, ezek a termékek nem tartalmaznak parabént, szilikont, ásványi olajakat, mesterséges illatanyagokat vagy színezéket.

A Vegan társaság tanúsítványa garanciát jelent arra nézve, hogy az Ecobeauty termékek nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket, ideértve az állati eredetű melléktermékeket, mint a tojás, illetve tejtermékek. Ez egyben azt is jelenti, hogy a termékeket nem teszteljük állatokon.


Nappali krém: Antioxidáns hatású, növényi alapanyagokban gazdag nappali krém, amely simábbá teszi a bőrt, erősíti a védekező mechanizmusát, ezáltal csökkenti a bőrhibák megjelenését. Légmentesen záró, biztonsági csomagolásban. Bőrgyógyászatilag tesztelt.

A csomagolásról már írtam, hogy mennyiben megkönnyíti a termék adagolását. A benne lévő krém, nagyon könnyű állagú, könnyen és gyorsan ellehet oszlatni az arcbőrén, a nyakon és a dekoltázson. Arctisztítás után egy borsónyi mennyiséggel a felsorolt területeket könnyedén tudom hidratálni a krémmel. Pár másodperc alatt beszívódik, és nagyon puha, bársonyos bőrt hagy maga után. Este arctisztítás közben, nem mosom le a maradékot, mint olyan sok más arckrémnél, itt felszívódik, a bőrbe jut minden hidratáló összetevője, és nem szilikon formájában ül ki a bőr felszínére, ezért is szeretem olyan nagyon.

Hidratáló összetevői között, shea vaj, kókuszvaj található.

Az illata nagyon enyhe, felvitel után már nem is érezhető. De leginkább zöld növényekre emlékeztet az illat.

Éjszakai krém: A tiszta növényi kivonatoknak köszönhetően az éjszakai krém intenzíven táplálja, védi és regenerálja a bőrt. Biztonsági, légmentes csomagolása garantálja a krém minőségét. Bőrgyógyászatilag tesztelt.

Egy picit zsírosabb nehezebb krém az éjszakai változat, de pont megfelelő hidratálást tud ezzel nyújtani a bőrnek. Soha nem éreztem túl soknak, sőt van hogy picit többet nyomok ki, akkor azt a kezemre viszem fel, és érezhetően puhítja és ápolja a nagyon száraz kirepedezett (fránya mosogatás) bőrt. Egy picit lassabban szívódik fel, és még később érezhetően a bőrön van az ápoló krémes összetevő, de nem zsíros vagy olajos formában. Reggelre ez a réteg is felszívódik, mert arctisztásnál nincs felesleg amit lemosnék :) Illata ugyan olyan mint a nappali krémnek, kellemes zöld illat.


----------------------------------------------------------------

Ez a két termék tökéletesen hidratálja az én normál-vízhiányos bőrömet. Nagyon kellemes érzés a viselése, nem nehéz vagy szilikonos (amitől azonnal rosszul reagál a bőröm, alá izzad, viszket, csíp stb). A kiszerelés nekem nagyon tetszik, szeretem, hogy nem érintkezik se levegővel, se a kezemmel, jó hogy nem kell belenyúlkálni, nekem az valahogy sosem volt túl higiénikus megoldás, kis spatulát pedig lusta vagyok használni :) Tehát ez valóban nekem való egy termék.




Összességében: olyanoknak ajánlom, akik nem egy hidratáló krémtől várnak megváltást, csak szeretnének a bőrüknek egy tiszta, felesleges összetevőktől mentes hidratálót vásárolni, amit percek alatt fellehet vinni a bőrre, és egy szempillantás alatt már be is szívódik, és lehet rá sminkelni, nem kell vele különösebben foglalkozni :) Mondhatnám, hogy semmi extra, de nekem pont, hogy tökéletes ez az extra mentesség! Azt hiszem most kitartóan ennél a márkánál és terméknél maradok, mert úgy látom a bőröm is hálás, hogy nem cserélgetem hetente az arcomra kenhető termékeket.




A mostani katalógusban, egyébként akciósan lehet a termékekhez hozzájutni, szettben vagy egyenként! Akit érdekel annak érdemes most lecsapni a krémekre, vagy a szemkörnyék ápolóra, mert alap áron majdnem 5000 forint körül vannak.



----------------------------------------------------



Kíváncsi vagyok, ti milyen arckémet használtok? Megtaláltátok már az "igazit" vagy még mindig a kutatási fázisban vagytok?



-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése