Home decor wishist!

Picit ünnepi, picit háztartási kívánságokat hoztam most nektek! Van itt minden, de próbáltam egy kicsit olyan darabokat válogatni amik akár karácsonyi ajándéknak is megállnák a helyüket, magunknak vagy bárki másnak is!


Először is az F&F Home újdonságait szeretném nektek megmutatni!


Egyszerűen és olcsón feldobható fele bármilyen üres és unalmas felület, csak egy szép üvegtál - tányér kell hozzá. A fenti daraboknak nagyon kellemes natúr színe van és kellemes vaníliás lótuszvirágos illata. Amennyiben az illat nem túl tömény és a tolakodó valószínűleg beszerzek belőle. Az ára 1300 forint körül mozog.


Pihe puha takaró, világos beige színben. Egyik oldala puha a másik egyszerű textil. Egy kis kuckózós filmnézés közben nagyon jól tud jönni egy ilyen takaró. Szerintem ajándéknak is nagyszerű. Az ára 5000 forint körül van, de sokszor van 20% kedvezmény, érdemes akkor vásárolni hasonló drágább darabokat.


Kötött, piszkos lila színű takaró. Nehéz a döntés, a pihepuha vagy ez a takaró között, mindkettőnek megvan a maga bája. Lehet mindkettőre szükségem van?! Nah jó csak vicceltem :) Hasonlóan ez is nagyjából 5000 forint.

Nagyon olcsó kis gyertyatartó, amit én legszívesebben ékszertartónak vásárolnék meg. 300 forint körül van az ára, kellemes világos natúr színe van (de még vagy 7 másik színben érhető el). Ebből biztosan fogok venni egy két darabot!


Picit ünnepi, de talán az év többi napján sem olyan "sok". Ajándékba is lehet adni ezekből a konyharuhákból, valami más konyhai termékkel vagy valami házi süteménnyel összecsomagolva. Az ára is nagyon kedvező két darab 700 forint körül van.


Ugyan az mint az előző, csak arany - fehér kombinációban. Nem is tudnék dönteni, melyik tetszik jobban :)


Kis kesztyű és edényalátét, szintén nagyszerű karácsonyi ajándék lehet, valakinek aki szeret a konyhába tevékenykedni. Valami jó minőségű szilikon fakanállal, valamilyen aranyos muffin papírral máris kész az ajándék. Szintén 1000 forint alatt van az ára.

Nagyon szeretem a Tchibo termékeit, mát többször is vásároltam náluk, és nagyon elégedett vagyok a legtöbb termékükkel.


Jelenleg is akciós ez a 3 részes óriási konyharuha, ami akár még egy sütni - főzni szerető férfinak is nagyszerű ajándék lehet, egy üveg minőségi borral. A színei kimondottan egy modern, letisztult konyhában mutatnak jól. 2300 forint körül van az ára.


Szuper cuki 4 részes hűtőmágnes szett. Én a legfontosabb dolgokat a hűtőre tapasztom ki, hogy el ne felejtkezzek róluk, de még így is gyakran megesik. Jó lenne, egy ilyen összeszedett tematikus mágnes szett. Az ára 1500 forint körül van.


Teafiltertartó doboz. Én már vettem egy hasonlót szintén a Tchibónál, de ez is nagyon szép. Ajándéknak is nagyszerű a teakedvelő ismerőseinknek. Megtöltve néhány ízletes teával. Az éra 1600 forint körül van.


Ohh ez a legnagyobb vágyam most, egy hasonló szilikonos pároló! Annyira praktikus és annyira kis helyet foglal, hogy ennél jobb már nem is lehetne... de lehetne ha olcsóbb lenne :D Így akciósan 4200 forintért juthatunk hozzá. Még gondolkodnom, hogy jó lesz e nekem, egy fém egyszerű betétes pároló 1500 forintért vagy szeretném ezt a zöld szépséget :D

Ikeát kis se hagyhattam volna, csak sajnos én ritkán jutok el, így marad a netes böngészés, és ha tényleg valami nagyon megtetszik akkor a húgommal "rendelek" valamit.



Ez a két üveg termék valami hihetetlen aranyos, ezekkel a színes mintákkal. Az áruk is nagyon kedvező. A bögre szett 2500 forint körül van a tálka pedig 600 forint.



Süti és apróság tároló dobozszett. Hogy ezek mennyire szépek. 2000 forint alatt van az áruk, így kifejezetten barátinak mondhatóak. A szettet külön külön megtöltve sütivel akár ajándékba is mehet, szerintem nagyon jó ötlet.


Imádom ezt az edényszettet, a színét, a formáját, a kis fa fogantyúit. Nem is olyan kicsik, hogy ne lehessen benne főzni. Kíváncsi lennék milyen a minőségük, mert így képről, az akarom rögtön kategória! Valaki meglephet vele az ünnepekre :D 1,5 literes és 3 literes az áruk 3000-5000 forint körül van.

---------------------------------------------


Szóval ennyi lett volna, az én picit ünnepi, téli kívánság listám. Amiben mindenfélét próbáltam összeválogatni, hátha másnak is megakad valamin a szeme :)


Nektek van valami Home Decor kívánságotok?


-Rita


3 megjegyzés:

  1. A Pot Pourri és az edényszett kifejezetten a kedvencem lett ebből a listából. :) A múlt hétvégén fent voltunk Bp-en a párom családjánál, így vasárnap még a haza utazás előtt tettünk egy kis kitérőt az IKEA-ba. Igyekeztem visszafogni magam, így csak a legszükségesebb termékeket vásároltuk meg. Persze ezeknek is annyira örültem, hogy rögtön egy poszt formájában láttak napvilágot. :D Már nagyon várom, hogy legyen egy kis szabad időm a kreatívkodásra.

    VálaszTörlés
  2. Szia! A teafiltertartó dobozt hol lehet venni? :)

    VálaszTörlés