Diy: Kartondoboz tároló!


Hát komolyan mondom, nem értem eddig miért nem vettem a fáradságot és készítettem el ezt az egyszerű, olcsó és praktikus kis tárolót, rendezőt.

Nagyon sok apróságom van, ami varráshoz, kreatív dolgokhoz szoktam használni. Mindig mindenhová bepakolom őket, és feltúrom a lakást míg megtalálom őket. Tartottam már őket dobozban is, de mivel csak össze voltak öntve, ez sem segített semmin.

Így már tényleg ideje volt elkészítenem, egy olyan tárolót, ami könnyen elkészül, nem kell hozzá túl sok dolog és legelső sorban olcsó, hiszen ha drága lenne, akkor már vehetnék ilyen műanyag dobozokat is.

Nem kell hozzá más mint:

Nagy cipős dobozok, vagy kartondobozok (én ezt használtam)
Színes csomagoló papír (300 forintért vettem két nagy tekercset a rossmannban ebből a kék virágosból), ragasztószalag, valami dekoráció, masni, címke.

Elkészítés:

A dobozokat, bevonjuk a színes papírral, kívül, oldalt és alul is, belül pedig a perem alatt 4-5 centire, hogy ne pördüljön ki. Próbáljuk úgy vinni az anyagot, hogy az elején ne legyen illesztés, így sokkal szebben néz majd ki. Több dobozból is készülhet, úgy mint nálam, de akár csak egyet is készíthetünk, amibe körömlakkot vagy más hobbi kellékeket tehetünk. Ha egyforma dobozokat használunk, akkor könnyedén egymásra helyezhetőek lesznek, és ha cipődobozzal dolgozunk akkor azoknak van tetejük is, amit szintén bevonhatunk. Nekem nem volt, így improvizáltam a levágott felesleges karton darabokból. Összeragasztottam, majd azt is bevontam. A dobozok elejére ragasztottam kis masnit címkékkel, ahová felírhatom, hogy mi is van az adott dobozban. A párom azt hitte ezek fiókok és ki szerette volna húzni ezzel a kis masnival, mert fogantyúnak hitte.. sajnos majdnem letépte, de mivel érezte, hogy nem mozdul így szerencsére nem húzta tovább :DD


Ilyen lett a végeredmény a méret azonos csak a magasságuk tér el, 2 nagyobb egyébként egyforma méretű, csak csal a fotó :)



És végre helyet kaptak az apróságok


Az elkészült tárolót, én az asztal mellett, lent tartom, így nincs útban, de ha kell valami akkor könnyen elérem, és tudom mit hol találok. Szerintem nagyon jó megoldás akár sminktermékek tárolásra is. Főleg azoknak ajánlom, akik kevés pénzből gazdálkodnak, vagy még diákok, mert ők nem engedhetik meg maguknak, hogy több 10 ezerért szekrényt, tárolót vásároljanak... én pedig nem is szeretnék főleg amíg albérletben lakuk :)


-------------------------------------------------------------


Ti szoktatok hasonló DIY dolgokat készíteni? Mi volt az utolsó amit elkészítettek? Vagy mit szeretnétek a közeljövőben megvalósítani?



-Rita

1 megjegyzés:

  1. Szuper doboz, mielőtt nem olvastam el a szöveget, csak képet néztem is azt hittem, szuper kihúzható fiókok :) :D Lehet kipróbálom :)

    VálaszTörlés