Őszi bakancslista!

Mint tudjátok én nagyon szeretem az őszt, ezt a varázslatos és különleges hónapot (mert érdekes módon nem tart soha túl sokáig, nyár után nem telik el olyan sok idő és már lassan a karácsonyi dekorációkat válogatjuk a boltokban), bár az is igaz, hogy nem az esős csúnya napokra gondolok itt, hanem a napsugaras reggelekre, a ködös hajnalokra és a gyönyörű arany - bordó falevelek hullására. Ilyenkor szeretek a városban sétálni, mert nincs túl meleg és ha már aktuális akkor egy kellemes forralt borral vagy pedig kürtőskaláccsal megkoronázhatjuk a pillanatot. Otthoni pokrócos filmnézős estéket, forró teákat, fincsi almás sütiket készíteni... nekem erről szól az ősz. Idén is úgy mint tavaly, készítek egy listát amit idén ősszel szeretnék kipróbálni, elkészíteni az ősz jegyében, és arra gondoltam, hogy ezekről hozok nektek is egy egy bejegyzést!


1. Őszi dekoráció a lakásba 
2. Almás pite 
3. Kockás takaró beszerzése 
4. Fűszeres forralt bor 
5. Sütőtökös pite
6. Kirándulás egy közeli városban
7. Piac látogatás, szezonális gyümölcsök - zöldségek vásárlása 
8. Lekvárkészítés 
9. Új tea kipróbálása (lehet többféle is, hátha meglesz az új kedvenc)
10. Őszi cipő megtalálása 
11. Valakinek ajándékba sütit készíteni, lehet az szomszéd, barát vagy pedig egy családtag, biztosan értékelni fogja a gesztust
12. Valamilyen őszi rendezvény meglátogatása 
13. A lakás kitakarítása az ünnepek előtt



Hát ezt így mindet nagyon szívesen elfogadnám!


Én is valami hasonlót fogok készíteni, akit érdekel miből és hogyan az majd figyelje a blogot!


Ha lenne ablakpárkányom már telis teli lenne ilyen csodaszép mécsestartókkal...


Én igaz már elkészítettem egy ajtódíszt de olyan jól sikerült, hogy nem is tettem ki az ajtóra, inkább a nappalibban hagytam... szóval kell még egy :D



Egyszerű és nagyszerű :)


Hmm csodálatos forrócsokoládé :)


Szóval az elkövetkezendő hetekben ha ti is szeretitek az őszt akkor azért ha pedig eddig nem szerettétek akkor azért lesz érdemes követni a blogot! Remélem tudok majd néhány újdonságot mutatni.



Kíváncsi vagyok ti mit tennétek fel a listára, mi az amit idén szeretnétek kipróbálni?



-Rita

5 megjegyzés:

  1. nagyon klassz lista, és ugyanezt a párnát tettem én is az elkészítendők listájára :D
    annyira szeretem a bejegyzéseid hangulatát :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lista, már belegondolni is öröm egy olyan ember számára, mint én, mivel imádom az őszt és mindent, ami hozzá kötődik :)

    VálaszTörlés
  3. én a nyarat szeretem, az őszt nem igazán, de van néhány dolog, amit szeretek benne: a sutőtököt, tonnaszám; a sult gesztenyét, a turmixokat és a piros kabátomat :) :) nagyon várom az öszies bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi vagyok a párna készítésére. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is kb. ugyanezeket tervezem az őszre. És alig várom, hogy beleugrálhassak a színes, zörgő levelek kupacába. :)

    VálaszTörlés