Nyári leárazások!

Közeleg a nyárvége az iskolakezdés, sok üzletben már ott tornyosulnak az őszi ruhák, és ezzel egyidejűleg megjelennek a különböző akciók, leárazások.

Érdemes ilyenkor körbenézni átgondolni, hogy van e valamire szükségünk. Ilyenkor sok ékszer és kiegészítő is az akciós termékek sorát gyarapítja, ezek azok amikből bátran választhatunk egy két darabot, hiszen a stílusunkkal megegyező darabot akár évekig használhatjuk.

Az utóbbi hetekben nekem is sikerült egy két darabot bezsebelnem, valamint sok sok üzletet feljegyeztem ahol most akciós árakon tudtok kifogni szuper dolgokat!

Először is ajánlom figyelmetekbe a C&A üzletét ahol most rengetek ékszer és kiegészítő várja az új gazdáját akár 50% százalékkal olcsóbban (napszemüvegek, karkötők, bokaláncok széles választéka, Szegeden a plázában lévő üzletben még majdnem minden érintetlen).

Ha valaki napszemüveget keresek azoknak jó hely lehet a Rossmann és a Dm is, hiszen jó minőségű divatos darabokat kaphatunk 50 % olcsóbban.

Az F&F-ben sok ruha, táska és kiegészítő, valamint nyári lábbelik sorakoznak akciósan. Én több dolgot is vásároltam az utóbbi időben ott.


Nyári leárazások eredménye 


Néhány kiegészítő


Ez a karkötőnek csak a fele, másik anyunál van. Gyönyörű arany és kék darabok vannak együtt, az F&F-ben sikerült féláron megvásárolni 1300 forintért.


Sajnos már egy napszemüvegem sem volt, az utolsóra pont egy hete léptem rá, így el is hajlott, felvéve már sajnos nem az igazi, így vártam az akciókra, és pont tegnap a Rossmannaban nézelődtem amikor ezt a darabot megpillantottam, nekem nagyon tetszik akciósan 1500 forint volt.


Már nagyon régen szerettem volna megvásárolni az Oriflame szemöldökárnyalóját, de most megkaptam anyától ajándékba, de egyébként pont akciós a katalógusban, ajánlom mindenkinek, mert szerintem kiváló termék, de hamarosan bejegyzés is érkezik vele.



Már több hónapja vágyom egy kék-menta színű szemceruzára, de mindig elfelejtettem megnézni a drogériák kínálatát, mert amikor ott voltam mindig más dolgom volt vagy éppen siettem, de tegnap volt időm és azonnal erre a csodaszép catrice darabra bukkantam! :) Instant szerelem...


Szuper nyári körömlakk az Oriflame kínálatából, ő már a 4. darabom és azt kell mondanom ezt a kollekciót nagyon eltalálták :)


Amióta rövid a hajam sokkal nagyobb kedvem van vele foglalkozni, pillanatok alatt jó kis frizurákat lehet készíteni. Tesóm haj waxáta kipróbálva arra jutottam nekem is kell egy, és erre a szuper Oriflame darabra esett a választás, kellemes illata van, jól tart és nem zsírosít, könnyű a hajból kifésülni.

Szóval én ezeket a termékeket szereztem be így nyár végén a leárazásokon. Kíváncsi vagyok ti miket vásároltatok az utóbbi időben akciósan!


-Rita

2 megjegyzés:

  1. Kedvencem a napszemüveg és a szemceruza lett! :)

    Ha gondolod nézz be hozzám (www.turcsekgabi.hu) 2. blogszülinapos nyereményjátékomra! :)

    Gabcsi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a napszemüveg és a karkötők! :)

    VálaszTörlés