Barackos nyárias köröm!

Ismét csak egy hűsítő finomság mellett tudtam nekikezdeni az írásnak és a koncentrálásnak, most egy banános eredi gyümölcsös fagyit turmixoltam össze pár perc alatt. Csak fagyasztott gyümi kell hozzá!

Szóval, ezt a köröm díszítést már nagyon régen csináltam de mint mondtam én akkor is fotózok ha nem blogolok hosszabb ideig... :)

De most megmutatom nektek is mert nekem nagyon tetszett és nagyon könnyű elkészíteni, mégis csinos és divatos, sok sok színnel jól kombinálható ez a gyöngyös kiegészítés :)


Az előző körömlakkot lemostam, a körmeimet formára reszeltem és alaposan kezet mostam, majd jöhetett egy lap lakk és ezután az általunk választott szín, én ezt a barackosat használtam (fodrászkellékesből van a lakk, sajnos csak a színe a szép a minőség nem túl jó). Majd a még egy réteg következett a száradás után és végül egy fedőlakk amibe beleillesztettem a különböző gyöngyöket strasszokat. A fehér gyöngyből kisebb jobb lenne, de nem figyeltem a rendelésnél így ezek jöttek :D




Egyébként a gyöngyök a Born Pretty Storeból vannak szóval ott érdemes keresgélni vagy pedig az ebayen egy két dollárért :)


A gyöngyök meglepően sokáig bírták, nem estek le rögtön az első napon, 3. napon már a körömlakk is rosszul festett így magamtól szedegettem le őket, de igazán jól bele voltak tapadva a lakkba, tehát ha normálisabb színt választok akkor akár több napig is lehet viselni ezt a díszítést.

További kellemes délután és jó hűsölést :)


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése