Born Pretty Store haul!

Nem olyan rég volt alkalmam néhány terméket ingyen és bérmentve "rendelni" a Born Pretty Store kínálatából. A legtöbb termék a körmös dolgokhoz kapcsolódik, van itt minden amit csak az ember eltud képzelni. Nekem több napig tartott míg végül eltudtam dönteni, hogy mi is az amit ki szeretnék próbálni. 3 terméket választottam és most szeretném nektek megmutatni :)


A csomag egy buborékos borítékban érkezett viszonylag hamar ideért, nem tartott 3 hétig, mint ahogy azt ígérik. Tehát a biztonságra nem lehet egy szavam sem, sem sem sérült meg :)


Az első termék az nem más mint 5 darab kétoldali pontozó. Nekem eddig viccen kívül csak egy darab volt, azt is nem olyan régen szereztem be, de ilyen pici mint ami ebben is van még nem volt. Tetszett a letisztult fa kialakítás, és a különböző méretek. 

ITT találjátok a terméket 


Egyik oldal, a vegyes méretek 


Azonos méretű oldal 

Már volt alkalmam kipróbálni, pont olyan mint egy normális pontozó :) Tehát bizalommal tudom ajánlani, hamarosan hozok többféle körömdíszítést is!


Tárcsás gyöngyök 

ITT található 

Erre vártam a legjobban, de mint kiderült nem választottam méretet és így majdnem a legnagyobbat kaptam, így egy picit saját magam hibájából csalódott vagyok, mert ezekkel a nagyobb darabokkal sokkal nehezebb dolgozni, hamarabb akad meg és esik le... de sajnos így jártam. Erre figyeljetek, mert több terméknél is van ilyen, hogy sokféle méret és szín van, ezt megjegyzésben tudjátok kiválasztani!



De a termékkel magával elégedett vagyok, többször is használtam a gyöngyöket a körmeimen, és meglepődtem, hogy 3 napig a helyükön maradtak, körömlakkba ragasztottam bele őket.



És végül egy cukiság, ami szintén zsákbamacska volt, mert nem tudhattam melyik fog megérkezni, de nagyon tetszik ez a macika.

ITT tudjátok megrendelni

Meglepő, de szuperül vágja a körmöt, és a kis láncnak köszönhetően a kulcscsomónkra is tehetjük, így vészhelyzet esetén azonnal megoldhatjuk a körmös helyzeteket :)

Tehát ezek lettek volna az általam választott termékek!

Bónuszként kaptam egy kuponkódot is ami 10% kedvezményt jelent minden felhasználónak. A kód pedig az oldalsávban is megtalálható, de ide is kiírom : BNB10

Mi a véleményeket, jól választottam ?



-Rita 

2 megjegyzés: