Oriflame - The One Colour Impact - Krémes szemfesték - Beige Pearl - Vélemény!


Néhány hete szereztem be ezt az újdonságot, ami az Oriflame új kiadásának a The One kollekciónak a krémes szemfestéke. A krémes szemfestékek több színben elérhetőek, ez a legvilágosabb (beige pearl) árnyalat. Nagyon szeretem a hasonló termékeket, mert kézzel és ecsettel is könnyedén lehet őket használni, és általában nagyon tartósnak bizonyulnak rajtam!


A többi árnyalat (Fruzsinál is olvashattatok róla az oriflame mustrán)


A termék egy picike csavaros tégelyben érkezik. 4 gramm terméket tartalmaz. A tégely teteje jól záródik. Minden hasznos információt a tégely hátulján találhatunk meg. A terméknek nincs illata, aminek én nagyon örülök, szerintem nagyon felesleges egy szemre készült terméket illatosítani.


A termék szép világos árnyalat, pont ilyenre számítottam. Az állaga nagyon érdekes, kemény de mégis habos, miután felvisszük porosra szárad. Jól lehet építeni, de nem érdemes túl sokat használni belőle, mert akkor könnyedén összegyűlhet a szemráncban. Szemzugba nagyon jól mutat, de a hétköznap sminket is nagyon jó ezzel készíteni, megnyitja a tekintetet, és a fáradt szemeket is jól kompenzálja :D



Nem is kifejezetten a színe hanem a fénye és az apró csillámok amik jellemzik a terméket. Jól lehet használni más poros szemfestékekkel, főleg a barnás-bronzos árnyalatokkal próbáltam és szuperül mutattak együtt. Az elmúlt napokban mindig ehhez nyúltam.

Tartóssága, alap nélkül 4-5 órát jól bír (melegben nem próbáltam még), de alappal sokkal többet. Én a Giordani Gold sminkalapot vittem fel a szemhéjamra is és sokkal jobban teljesített vele. Egy egész napot, hiba nélkül kibírt, nem kopott meg és nem is gyűlt össze a ráncokba, alap nélkül azért a ráncokba begyűlik, de nem tűnik el a szemről és nem is folyik meg. 


Így mutat a szemhéjamon, egy egyszerű fekete szemtussal.



Összességében: én nagyon elégedett vagyok ezzel a darabbal, ez a szín nagy kedvencek lett! Akciósan az ára körülbelül 1100-1200 forint ami nagyon szuper, mert alig fogy és tényleg szuper jó hétköznapi árnyalat. Van még néhány szín amit kipróbálnék, de vagy van hasonló, vagy pedig nem használnám ki elegedet a sötétebb árnyalatokat. Negatívumként tudnám megemlíteni, hogy alap nélkül könnyebben gyűlik össze a szemráncban, de alappal ilyen gondot nem okoz. Akinek problémát szoktak okozni a krémes szemfestékek, mert olajosabb a szemhéja, azoknak nem ajánlom, de akiknek normál azoknak egy próbát megér :)


Van kedvenc krémes szemfestéketek?

Egyébként csak nálam lehet észrevenni, hogy a feltöltött képeket a blogger egy kicsit megszerkeszti, vagy más is tapasztalt ilyet? Olyan kedvesen blurolja az arcomat, pedig nem is kértem rá...

-Rita

1 megjegyzés: