L'occitane kézkrémek - vélemény!


Gondoltam írok pár szót magukról a termékekről, mert már pár napja én is boldog tulajdonosa vagyok néhány L'occitane kézkrémnek. Biztosan ti is belefutottatok a többi L'occitane akció bejegyzésbe, ami a fecebookjukon fut egészen február 16-ig. Facebookon való jelentkezés után, emailben azonnal kapunk egy kódot melynek bemutatása után tudjuk a kedvezmény igénybe venni. Vásárláshoz kötött az ajándék, tehát bármilyen értékű vásárlás mellet megkapjuk az ajándék szütyőt a benne lévő 3 mini krémmel, és a 15 %-os kedvezménnyel. Én rögtön kaptam törzsvásárlói kártyát, és egy 6590 forint felett történő vásárláskor járó ajándékutalványt ami a legnépszerűbb termékeiket tartalmazza mini kiszerelésben.


Az általam választott termék a mimózás akácos kézkrém volt. Az eladok nagyon aranyosak, segítőkészek voltak, és tudtak a kedvezményről. Már az elején mondtam, hogy én a kézkrémek között szeretnék nézelődni, és azonnal elmondtak mindent, az újdonságokat megmutatták. Mindent többször is végigszaglásztam, és arra jutottam hogy a mimózás akácos krém biztosan szerethető illat lesz nekem, mert a túl erős (mondjuk mint a rózsás) már pár perc után zavaróan hat rám. Az új cseresznyés illata nagyon finom, de csillámokat tartalmaz és kevésbé hidratáló mint az akácos.


Termék 30 ml és teljes áron 1990 forint 

Valljuk be ez nem éppen egy olcsó árkategória, de talán néha néha melengethetjük magunknak ezt a kis luxust. Előtte még nem próbáltam a termékeiket, így csak az internetes véleményekre tudtam hagyatkozni, ahol nagyon sok pozitív véleményt olvastam, a negatív vélemények többsége pedig mindig az ár miatt alakult ki, tehát mondjuk úgy többet vártak. Én egy kellemes illatú termékre számítottam, amit meg is kaptam. Másodpercek alatt beszívódik, és nem hagy semmilyen zavaró réteget a kézen, kézmosáskor sem tűnik fel, hogy nah igen most mosom le a kezemről  a terméket, mert még utána is érzem a a bőrömön a pozitív hatását. Selymes és puha marad a kezem. 

A mimózás akácos kézkrém illata nekem a tavaszra emlékeztet, virágos kicsit zöld illat de nagyon kellemes nem erős, egy két óráig a kézen is megmarad az illat. Az állaga nem olyan sűrű mint a shea vajas krémnek, de nem is egy híg termék, 5% shea vajat tartalmaz.


A csomagolás úgy tűnhet mintha fémből lenne, pedig műanya, ami persze jobb is, mert nem törik meg a tubus, és minden cseppet ki lehet belőle nyerni. A sárgás minta igazán vidám, de nem különösebben izgalmas. A kupak egyébként elég kicsi és esélyes, hogy elhagyom valamikor, de ez nem von le a termék értékéből.


Akácos mimózás kézkrém (30ml) és a mini ajándékok (10 ml)

Ilyen szuper akciót nem érdemes kihagyni főleg akik szeretik a különleges kézápolókat, és szeretnének valami igazán kényeztetőt kipróbálni. Mert 60 ml kézkrémet az akciónak köszönhetően 1690 forintért kaphatunk meg.



És akkor pár szót a többi termékről

Mimózás akácos (legfelül) - kellemes illatú, nem túl sűrű krém, pillanatok alatt beszívódik, az illat pár órán át megmaradt. Megfelelően hidratál, de az extra száraz kezeknek más kell.

Shea vajas - púderes virágos illatú, nekem Görögországi nyaralásunk jut róla az eszembe, valamilyen tisztító szernek vagy szappannak volt ilyen illata, tudom furcsán hangzik de nagyon finom illat. Nagyon sűrű krém, illata a legtovább érződik a kézen. Szuper száraz kezeknek is megoldást nyújthat, legközelebb ebből szeretnék nagyobb kiszerelést venni.

Cseresznyevirág - a legfolyósabb állagú, amolyan testápoló jellegű, illatos vizes krém. Nekem nem tetszik az illata, kicsit alkoholos, nem hidratál olyan jól mint a többi.

Mandulás - lágy krém, de nem vizes jellegű . Virágos mandulás illata van, aki szereti a hasonló kicsit keserű illatokat annak tetszeni fog. Órákig érezhető az illata, hidratáló hatása a mimózáshoz hasonló.



Remélem tudtam egy picit segíteni azoknak akik még gondolkodnak, hogy beszerezzenek e valamit a L'occitane üzletekből, nekem nagyon tetszettek a kézkrémek, a kiszolgálás és a minőség amit képviselnek.

Törzsvásárlóknak születésnapi kuponkódot küldenek amit a születésnapjuk hónapjában tudnak beváltani, és 50 % kedvezményt ad az általunk választott termékre. Azt hiszem ez igazán szuper ajánlat. Áprilisban biztosan beszerzek még tőlük valamit! :)

Vásároltatok már valamit a L'occitane-ben? Mi a véleményetek a kézkrémekről?

-Rita

2 megjegyzés:

  1. Én is kihasználtam ezt az akciót, ez volt az első vásárlásom (biztosan nem az utolsó) ebben az üzletben. Én a shea vajas kézkrémből vettem 30 ml-es kiszerelést, amit egy icipicit megbántam, mivel a mandulás mini nagyon nagyon bejön, úgyhogy esélyes, hogy megveszem nagy kiszerelésben. :) Egyébként nekem a cseresznyevirágos helyett rózsásat tartalmazott a kis csomagocska, aminek nem igazán jön be az illata. :( Ettől függetlenül nagyon jó kis kézkrémek és a shea vajas hihetetlenül jól hidratál.

    VálaszTörlés
  2. Én is Ugyanezt vettem meg és ugyanezeket kaptam. :)

    VálaszTörlés