Őszi bakancslista!

Nemrég láttam egy képet egy őszi bakancslistáról, mint köztudott imádom az őszt :) így gondoltam én is összeírok néhány dolgot amit szeretnék idén ősszel kipróbálni-teljesíteni! Majd ezeket az eseményeket képekben is dokumentálom itt a blogon, esetleg még videót is készítek (igen igen, a videózás nem marad el, csak holnap költözünk, és az elmúlt egy hónapban ezer meg egy teendőm volt).


1. Almás pite és sütőtökös pite, mindkettőt készítettem már és imádjuk, de sajnos olyan kevésszer készül, pedig nem is bonyolult :)


2. Tökfaragás, nagyon régen faragtam utoljára tököt, pedig olyan jó ötleteket látni a neten, különböző karakterek tökfejeit. Remélem idén sikerül néhány tököt széttrancsírozni és ha jól sikerül akkor maradhat dekor célra :D

3. Sokféle teát kipróbálni! Imádom a teákat és leginkább a kimérős igazi különlegességeket. Többféle őszi variáció is létezik, de még egyiket sem próbáltam, de idén kísérletet teszünk :)


4. Őszi képsorozat. Szeretnék készíteni néhány képet ahol van köd, gyönyörű árnyalatú falombok tudjátok olyan igazi őszi hangulatú szép képeket :)


5. Őszi dekor, sok gyertya, fincsi illóolaj (lehetőleg sült alma - fahéj kombó), asztaldísz, ajtódísz, őszi színű párnák. Ősszel igazából a legtöbbet otthon töltjük, mert gyakran esik vagy hideg van, kevesebb a kinti program, ilyenkor kellemes hangulatot áraszt, ha a természetből becsempészünk egy keveset. Nem kerül sokba mégis különleges. Szedjünk néhány szép levelet, gesztenyét, makkot, tegyük őket egy üvegtányérra vagy tálcára, szépen rendezzük el őket, majd a tetejére jöhet néhány gyertya, nem kell őket meggyújtani már így is jól fog kinézni :)

6. Halloweeni buli - egyszer mikor fiatalabb voltam tartottunk egy bulit, nem voltunk sokan de mégis olyan jól szórakoztunk. Sok vicces ételt készítettünk, és hülye történeteket meséltünk. Lehet  filmeket nézni, amiket máskor nem mertünk (mert olyan ijesztő vagy mert olyan rossz), ilyenkor belefér a sok sok csiki és finomság :))



Aki eddig nem szerette az őszt az próbálja ki, hogy megkeresi azokat a dolgokat benne amit szeret, pl a szép pulcsikat, vagy kabátokat amiket csak ilyenkor lehet hordani, esetleg, hogy leengedve is lehet hordani a lányoknak a hajukat anélkül, hogy patakokban dőlne rólunk a víz. Csizmák-bakancsok már előkerülhetnek de nem a hideg inkább a divat miatt. Forró teák, forró sütik, forró csoki, forró almabor, minden ami felmelegít. Pihepuha takaró. Gyönyörű fák-levelek. Olvasni otthon és hallgatni az esőt. Kipróbálni néhány sütit, így még fűtünk is egy kicsit. Gyertyák minden méretben és illatban :)

Sorolhatnám a végtelenségig mert én imádok mindent az őszben, nem zavar az eső (lehet venni csini esernyőt és gumicsizmát) nem zavar a köd mert olyan titokzatos, nem zavar, hogy gyorsan sötétedik, mert szeretem az esti fényeket, a hideg sem zavar mert könnyedén felöltözök csini ruhákba, nyáron még kedvem sincs semmihez, nem hogy csinin öltözni :) Tehát akik még mindig utálják ezt a csodás évszakot, vegyenek egy repjegyet és húzzanak el délre :D


Ti mit szerettek az őszben? Mindenki erőltesse meg magát, és most a negatív dolgokat kéretik nem felsorolni :) Ti készítetek őszi bakancslistát ?



-Rita








5 megjegyzés:

  1. Kedves Rita
    Imádom a bakancs listááád :D azt hiszem Én is készítek :)
    Ne hagyd ,hogy bármi közbe szóljon :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem rég akadtam rá a blogodra, szívesen olvasgatom a cikkeidet, hiszen elég sokszínűek.:) Örülök, hogy végre van valaki rajtam kívül, aki szereti az őszt:D Elsősorban azért szeretem, mert én imádom az esőt, hallgatni az esernyőn a kopogását, miközben nagyokat sétálok a városban, és közben még halkan szólnak a kedvenc dalaim a fülesből... Plusz az illatát is imádom:D Másfelől a színeit is nagyon szeretem az ősznek, a fák csodaszépek, és az idő is (még ha nem is esik:D) tökéletes arra, hogy a szabadban csámborogjak:D Ja, és őszön van a szülinapom, ez is szempont nekem.:DD És az őszi bakancslistám, ha nem is készítek, de az egyetem körül fog forogni, plusz hogy a kolit kicsit otthonosabbá tegyem majd:D

    VálaszTörlés
  4. Engem nem kell meggyőznöd, imádom az őszt! Nagyon tetszett a listát, egy-két tippet azt hiszem, ellopok tőled! :D

    VálaszTörlés
  5. Olyan jól leírtad, mi a jó az őszben, teljesen igaz, én is mindig magyarázgatom másoknak, mennyivel jobb, mint a nyár :)

    VálaszTörlés