Napozási termékek - nyaralásra!


2 hetes kiadós tesztelés után hoztam a véleményemet néhány napozási termékről, úgy gondolom nektek is hasznos lehet, főleg, hogy nem csak nyaralás alatt kell fényvédős termékeket használni :)
Amint látjátok a legtöbb termék (1 kivételével konkrétan) Sundance ami a dm saját napozással kapcsolatos márkája, évek óta használom én is a termékeiket eddig többnyire pozitív volt a tapasztalatom.


Először 2 naptejjel kezdeném 

A baloldali Sundance 20spf bőröregedést gátló összetevőkkel - vízálló UVA és UVB szűrővel 

Egy közepes védelmet nyújt a még nem barnult bőrnek, azért választottam gyengébb fényvédőket az idén, mert konkrétan 4-5-6 előtt 1 nap kivételével nem mentünk le napozni vagy fürödni, sétálás közben pedig szintén bőségesen használtunk a naptejből. Az illata először alkoholos, de rövid idővel már a tipikus naptej illatot árasztja, igen intenzív az illata főleg ha napon tartózkodunk, édeskés gyógynövényes. Gyorsan felszívódik, selymes fényt hagy maga után. Soha nem égtem le vele, de óránként újra krémeztem magam. Fürdés, törölközés után szintén, nem teljesen bízom a vízálló kijelentésben, inkább újrakenem minthogy leégjek. Állaga nagyon könnyű folyékony. Leírás szerint foltot hagyhat a ruhán, nekem szerencsére nem volt vele semmilyen rossz tapasztalatom. A flakon negyede maradt meg 2 hét után, 2-en használtuk de nem minden nap leginkább csak a késő délutáni órákban. Bátran ajánlom ezt a terméket mert valóban nagyszerű.

200 ml - 1500 forint körüli az ára

Jobboldali Sundance 15spf naptej carotinal UVA és UVB szűrővel 

Szintén közepes védelmet nyújtó naptej a még nem barnult bőrnek. A spray forma miatt választottam ezt, a könnyebb eloszlatás érdekében. Valamint mindkét termékről szuper véleményeket olvastam a krémmánián és több külföldi blogon is. Carotin kivonatot tartalmaz ami elősegíti a bőr barnulását, ebben teljesen igazat adok, mert én már első nap is sokat barnultam ezzel a termékkel és a párom is. Nem égtem le vele, bár itt is tudni kell, hogy igen gyakran kentem újra. Az illata finomabb mint a másiknak, ez is a tipikus naptej illatok közé sorolható, de sokkal édesebb gyümölcsösebb, sajnos ezt a darazsak is érezték, így a végén már nem használtam mert én nagyon félek tőlük :) Az eloszlatás nagyon könnyű, pillanatok alatt felszívódik, kellemes fényt hagy maga után, de nem zsíros ragadós. 2 hét alatt 2-en használtuk kicsivel több mit a negyede megmaradt. Imádom biztosan jövőre is veszek belőle. Egyetlen negatívum, hogy a szórófej nem túl jó, nem fúj kellő mennyiséget, és gyorsan elakad, így fújkálni kell mindaddig míg újra fel nem szívja magát, és krémes kézzel igen nehéz lenyomni a tetejét, de ettől eltekintve maga a termék kiváló.

200 ml - 1500 forint körüli az ára 

Mindkettőt használtam az arcomon, nem égett le, de kis pattanások jelentek meg, így aki tudja magáról, hogy hajlamos a krémektől a bőre kipattogni esetleg pattanások keletkeznek, az szerezzen be kifejezetten az arc bőrére kifejlesztett fényvédőt.


Bal oldali a 20 spf öregedést gátló míg a sárgább a carotinos 15 spf naptej látható 


Mindkettő fényes selymes bőrt eredményez. A bőrömön semmilyen pattanás vagy hasonló nem jelent meg, de minden este luffa szivaccsal mostam át a bőrt, hogy a felesleges krémet eltávolítsam. Az arcom viszont nem rajongott az összetételért :)


Babylove extra védelem  50 spf UVA+UVB filter fizikai napvédő extra vízálló, panthenolt és e vitamint tartalmaz 

Tavaly vettem, de most is kapható ez a fizikai fényvédő, ami egy szürkés réteget képez a bőrön, a és olyannyira vízálló, hogy miután kijöttem a tengerből, nem is kellett megtörölköznöm mert lepergette magáról. Nem lehet mellette barnulni, ez konkrétan egy réteget (szürkés fehéres) képez a bőrön ami vissza veri a napsugarakat. Én az arcomra és anyajegyekre használtam, erre tökéletes. Egyszer viszont a teljes testre is elkezdtem felvinni, igen nehézkes volt, mert sűrű ragadós, és nehéz eloszlatni, valamint nagyon szembetűnő a fehér réteg a bőrön főleg már barna bőrön. De ennek ellenére gyerekeknek, anyajegyre és arcra csodás termék. Alig fogyott belőle, de idén el kell használnom mert októberben lejár a szavatossága. Illata nincs.

75 ml - 1400 forint körül van 


Látható milyen sűrű és nehéz krém 


Különleges fényvédelem 

Sunozon a a rossman saját márkás hajvédő terméke és a sundace 30spf-es ajakápolója 

Sunozon - hajspray uv védelemmel 

Az illata gyógynövényes naptejes, nem zsíros vagy olajos, konkrétan olyan mintha valamilyen illatos víz lenne benne, de ennek ellenére hatásos. A hajam sokkal kezelhetőbb és selymesebb volt a használta mellett, a sós víz által okozott szárazság kevésbé volt érezhető. Szép fényes és kellemes tapintású lett a hajam. A fényvédelemről nem tudok nyilatkozni mert nem látok olyan szembetűnő változást használata mellett és nélküle. A spray fele elfogyott, többször fújtam be egy nap, nekem nagyon tetszett, hogy ilyen módon a hajamat is védtem fürdőzés közben. A színe is kevésbé fakult meg a nyaralás alatt a hajamnak, igaz nem sokat tartózkodtam kalap nélkül a verőfényes napon, de biztosan ez is segített :)

150 ml 500 forint volt akciósan 

Sundance 30 spf ajakápoló

Szerettem volna egy ajakápolót is amit nem kell féltenem ha elvesztem, mert a lush honey trapja az egyik kedvencem, de nagyon drága. Ez viszont 450 forint volt magas fényvédelemmel borsmenta illattal.Az illata és az íze is enyhén mentolos, nem szárítja az ajkamat, kellően hidratál is, nagyon cserepes ajkakkal nem tudom mit tud kezdeni, de megelőzésre jó. Többször használtam a nap folyamán amikor csak eszembe jutott, valóban nem égett le a szám, igaz egy elég feltűnő fehér réteget képezett az ajkaimon, ami mondjuk engem a parton henyélve a legkevésbé sem zavart, de újjal átsimítva már teljesen hordható. Olcsó volt, jó az illata és a hatása is megfelelő így ajánlom mindenkinek.

10 ml 450 forint 



Így néz ki az ajakápoló, könnyű az állaga nem sűrű 


Napozás utáni ápolás 

Most erre különösen ügyeltem, minden este használtam az aloe verás gélt, és a bőröm meghálálta, nem fájt csak egyszer mikor leégtünk mert 3 órán át a hullámokban szenvedtünk fényvédő nélkül délben, de ezen is gyorsan segített. A bőröm nem hámlott, csak hidratált és kellemes tapintású volt. 

Sundance aloe vera bőrnyugtató hűsítő gél napozás után 

98 % -ban aloe verát tartalmaz, az illata fertőtlenítő és aloe vera keveréke, valamint enyhén édeskés. Ha valaki használt már nem friss aloe verát az tudja milyen ez az illat, nem rossz csak szokatlan. Óriási kiszerelés kedvező ár, mindannyian használtuk és kb a negyede megmaradt, amit biztosan elfogok használni mert imádom. Valóban hűsít és nyugtat, egy kicsit ragadós de én ezt elnézem neki, valóban ez a ragadós érzés 10 perc után eltűnik, de ha kevesebbet használunk akkor még hamarabb. Azt hiszem ez egy nagyszerű termék amit jövőre is szeretnék magammal vinni!

300 ml 1050 forint 

Sundance napozás utáni fluid kókusz illattal és csillám hatással

Az illata és a csillámok miatt imádom, de egyébként nem igazán csinál semmit, hűsít pár percig de utána semmi hatása. Nem rossz csak sajnos nincs olyan jó mint az aloe vera. Mert azt a két terméket ha ötvöznék szuper lenne, lágy arany csillámok finom kókusz illata és hűsítő ápoló hatás. Hmmm nem lenne rossz.

Ezt még tavaly vettem de teli van, egyszerűen nem használom mert vizes az állaga és valóban nem túl jó a hatása, de most elővettem és elhasználom, a barna bőrön egyébként is jól mutat és az illata finom!

200 ml 890 forint körül van 


Alul az aloe vera felül pedig a kókuszos csillámos fluid, gyönyörű ez a sok apró csillám, a bőrön sem hivalkodó 


Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés, ne feledkezettek meg a megfelelő fényvédelemről, amit nem csak nyaralás alatt kell használni. Kalapot, bőrt fedő lenge ruhát és naptejet használjatok, az arcotokról se feledkezzetek meg hiszen nagyon sok kárt tud okozni az erős sugárzás!

Fogyasszatok sok zöldséget gyümölcsöt és természetes legalább 2 liter vizet, amit nagy hőségen lehet nyugodtan emelni.

Ti milyen termékeket használtok a hétköznap a a bőrötök védelmében?



-Rita 

3 megjegyzés:

  1. Szia! Mennyit sikerült barnulnod ezekkel a termékekkel? Mert én most keresek olyan naptejet/olajat amivel végre nem maradnék hófehér...:) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamhoz képest igen szépen barnultam, még így a késői órákban és a gyakori krémezés mellett is, szóval igazán kiváló termékek ilyen szempontból is :)

      Törlés
    2. Köszi a választ :) meg is vettem őket. 4 napig tesztelem, remélem barnulok is tőlük :)

      Törlés