Horgosi pillanatok!

Nézegettem a több száz képekből álló albumot, miközben készítettem az időzített posztokat, gondoltam egy ilyen is elfér :)


Csokis banános kakaó, isteni finom 


Pék 


Törpök otthona 


Itt is van már Sziamiau 


Egyik kedvencem, puha piskóta valamilyen lekvárral töltve, ez éppen füge :)


Vasút mellet lévő kis ház



Anya isteni sajtos rakott tésztája 


Az udvar :)


Ennyi lett volna rövid horgosi kitérő, remélem tetszett nektek, ha itt jártok vagy Szerbiában kóstoljátok meg a kakaót és a töltött piskótát!


-Rita 

6 megjegyzés:

  1. Ó, a törpotthon de cuki :-) Jó volt a bejegyzés, jöhet ilyen máskor is :-)

    VálaszTörlés
  2. Wow, te vagy az első ember, aki szerint a banános csokis Kravica jó. :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jöhet ilyen bejegyzés, nem tudtam hogy szerb vagy. Nekem rokonok laknak Szerbiába Szabadkán és Zentán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már bocsi, de az itt élő magyarok nem szerbek ._. hanem vajdasági magyarok. annyira utálom, hogy a Magyarországiak ezt nagyon nem tudják... Trianon Istenem...

      Törlés
  4. Én itt élek, de még sose láttam ilyen banános kravicát xD

    VálaszTörlés