Aktuális vásárlás!

Most hozok nektek, néhány új terméket rossmann és a dm kínálatából valamint voltam egy kilós turiban is a héten (tegnap) és 1050 forintért sikerült 6-7 ruhát vennem, ami szerintem szuper :)


Csak igazán fontos dolgokat akartam venni, de csak becsúszott egy két "felesleges" újdonság is...


A sárgadinnyés alverde testápolót azonnal tudtam, hogy meg kell vennem amikor a krémmánián láttam, dinnye ááhh a kedvencem, testvajjal ötvözve pedig csak jó lehet. Egyetlen darab volt már csak 375 forint és az illata hmm nagyon finom gyümölcsös.

Sun dance 20spf naptej, itthon elszeretnék kezdeni napozni, hogy nyaralásra ne hófehéren menjek, mert akkor gyorsan leég a bőröm, remélem beválik.


A rossmannban is benéztem arctisztítót kerestem, nem volt semmi ötletem, így keresgettem és azt hiszem jól tettem, hogy itt vettem meg az arctisztítót. Arctisztító kefét is vettem, sok jót olvastam róluk, ez egy picit durvább szálú darab, de 800 forintért egyelőre elégedett vagyok, radírozás helyett szeretném használni, heti 1-2 alakalommal.



Papayás sárkány gyümölcsös arctisztító tej, aminek enyhe gyümölcs illata van, állaga nagyon jó selymes krémes, nem habzik, használat után a bőr selymes és puha lesz. Bővebb tapasztalatról írok még. Az ára 899 forint, nem tartalmaz szilikont, színező anyagot, parabént.



Vettem pengét is a borotvámhoz, ez a legjobb borotva amit valaha használtam, rossmann saját márkás terméke, de csodás. Maga a borotva 1 pengével kb 2000 forint és több mint fél évig jók voltak a pengék benne, most vettem először hozzá. 2000 forint 4 darab betét. Azt hiszem egy jó darabig megleszek :) Már csak egy jó kis borotva hab kellene :D


És akkor jöjjön a turis zsákmány :)

Ezt a szoknyát kb 200 forintért vettem, tegnap gyorsan kimostuk (igaz egy két helyen van rajta folt (ruhafestékkel megoldom) de nem látszik) nagyon tetszik a színe is és olyan kényelmes lenge anyaga van!


Alvós topp :) 


Alvós csillagos naci 


Masnis alvós naci (nagyon rámentem az alvós dolgokra)


Horgolt felső, aminek az alja a köldökig ér, úúú a tengeren csodálatos lesz :)


Egy sima felső, de a suliba pont jó hidegebb napokon 


Ennek pedig olyan csodás mintája volt, hogy nem tudtam ott hagyni, még ha csak itthon is veszem fel azt a 100 forintot megérte amibe került :D


Nagyon szoknyás lettem az utóbbi időben, főleg a hosszú maxi szoknyák és lenszoknyák vonzanak, ezt épp Edittől kaptam, halvány rózsaszín ombre :)

Ennyi lett volna a mostani vásárlásom, amit még be kellene szereznem egy kis lapos talpú szandi, de sajnos sehol sem találtam olyan amit kinéztem, jó áron :( 

Hamarosan jön egy bejegyzés, nyaralásra készülőknek nagyon jól fog jönni: hogyan foglaljuk el magunkat a hosszú busz úton.


-Rita 


10 megjegyzés:

  1. Ezt az arctisztítót én is szeretem. :)

    VálaszTörlés
  2. A testvajjal ugyanígy voltam, amikor megláttam krémmánián, azonnal tudtam, hogy kell :D
    Én is nemrég vettem egy Sundance naptejet (karotinos), én nagyon meg vagyok elégedve vele, elég normálisak az összetevői és árban is elég jó.
    Az az arckefe pedig nagyon érdekel, valami hasonlóra én is szívesen beruháznék (a fogkefe után) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is fogkefét használtam, de túl kicsi :D Akarok még venni naptejet, és én is a karotinosat azt írták, jól lehet vele barnulni :) Hát igen a testvaj az szerelem volt első látásra a krémmánián :)

      Törlés
  3. Ezt az arctisztítót egyszer én is kipróbálom, most Garnier rózsás van, azt nagyon szeretem!
    Olyan cuki alvós cuccokat vettél, én is mindig ilyen topokban alszok, imádom őket :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon szép dolgokat vettél! Hova jársz turiba?

    VálaszTörlés
  5. Hová jársz turiba? Az utóbbi időben én is inkább szoknyákat hordok, jó lenne beszerezni párat. :)

    VálaszTörlés
  6. Most voltam itt először PÁRIZSI KRT ÉS KOSSUTH LAJOS SGT SARKÁN egy viszonylag nagy turi, mindenféle holmi van, cipő táska, műszaki cikkek :) nekem tetszett főleg, hogy csütörtökön mentem, hétfőn 1500 ft kilója de szerintem még akkor is bőven megéri :) Be is nézek hétfőn :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!! Hát én nem tudom mikor tudom rávenni a lakótársamat egy kis turizásra, de még a hétfői ár sem vészes.

      Törlés
  7. Jaj de kis aranyos a borotvapenge műanyag tartója! Mint 1 kis szájfény dobozka nem? Vagy csak én vagyok ilyen elvetemült, hogy ilyenek ugranak be...:D
    Köszönöm a posztot, pont egyik nap láttam a Krémmánián ezt a sárgadinnyés testvajat és fogalmam sem volt, hogy mennyibe kerülhet a kis kiszerelés, így nagyon jókor jött a bejegyzésed! (És segített is a döntésemben!)

    VálaszTörlés
  8. Köszi a tippeket! Lassan majd nekem is kéne naptejet venni vhol. Az a testvaj v. mifene érdekelne.

    VálaszTörlés