Pretty Swan!

Most egy Oriflame illatot szeretnék nektek bemutatni, még karácsony körül tűnt fel a katalógusban, nagyon megtetszett az üvege, és hát a leírás alapján egy kellemes mindennapi illatra számítottam. 


Ünnepek után hozzám került ez a kis üvegcse és elkezdtem használni.

Nagyon tetszik az illata, kellemes púderes gyümölcsös illat, tavaszra szerintem tökéletes. Összetevői között szerepel a bors, barack és a rizs. Rajtam nagyon tartósnak bizonyult, és többen meg is jegyezték, hogy milyen kellemes illatom van, pedig nem használok sok parfümöt, egy két fújás a ruhára, csuklóra.


Az üveg még mindig nagyon imádni való, egy balerina kis tütüje található a kupak alatt, ami egyébként könnyen eltávolítható. 



Krémmánián is igen sok pozitív véleményt kapott ITT olvashattok róla 

Jelenleg ez a kedvenc illatom :)

Az ára akciósan igen kedvező 2999 forint, teljes áron pedig 4999 forint

Tudom sokan nem szeretnek katalógusból vásárolni illatokat, de én nagyon elégedett vagyok az Oriflame illataival, közel 5-6 éve használok tőlük parfümöket, de eddig csak 2-szer csalódtam, akkor is tartósság szempontjából :)

Ti milyen parfümöt használtok a hétköznapokon, ti már megtaláltátok azt a bizonyos illatot ami titeket jellemez?

-Rita 

2 megjegyzés:

  1. Ezt én is néztem a katalógusban, de végül nem ezt rendeltem meg, hanem az all-time kedvencemet, a Divine Sensual-t. Az az illat teljesen én vagyok. De ez is nagyon jónak tűnik.:)

    VálaszTörlés
  2. Én szinte csak Oriflame parfümöket használok. Fire,Moon,Eclips jelenleg ezeket,középsulis korom óta hűséges vagyok hozzájuk :-)

    VálaszTörlés