Februári kedvencek!

Sziasztok lányok, most szeretném nektek megmutatni az előző hónap kedvenceit, csak sajnos mindig olyan egyhangú, hiszen, nem vásárolok és cserélgetek mindig mindent :D

Sminkek most sem kaptak túl nagy szerepet... majd legközelebb igyekszem többet használni :)


1. Oriflame Pretty Swan parfüm - ő jelenleg a kedvenc parfümöm, nem tudom elmondani milyen isteni, púderes gyümölcsös kellemes az illata, csak azt tudom, hogy ha megérzem a ruhámon azonnal egy kellemes hangulat fog el 

2. Oriflame szemhéjtus - imádom, szerintem amióta megvan mindig benne volt a kedvencekben, szuper tartós könnyű használni 

3.Avon super shock szempillaspirál - szeretem, csak sajnos túl tartós és nehéz lemosni, és a pilláimat nagyon megkeményíti és töri is sajnos, be kell szereznem egy kis ricinus olajat, és egy jó sminklemosót 

4. Alverde barackos körömápolója,egy kis csodaszer, nekem nagyon jól működik, most egy darabig nem festem a körmöm mert elég tropa lett :((

5. Lush honey trap ajakápoló - wow, imádom annyira jól működik, az ajkaim csodálatosak amióta megvan

6. Lush arctisztító - már a végét járja, de ha lesz lehetőségem akkor ismét egy lush arctisztítót fogok kipróbálni :)

7. Balea testápoló - imádom az illatát a hatását, már alig várom, hogy ismét használjam, nyam nyam :)

8. Balea argán olajas balzsam - ez a második tubus, imádom még mindig, a hajamnak is nagyon kellemes.Fényes selymes és illatos a hajam, könnyebb fésülni, ennél több nem is kell



Nektek mik voltak a kedvenceitek?


-Rita 

2 megjegyzés:

  1. A Balea olajos balzsamot én is nagyon szeretem, annyira szép fényes és puha tőle a hajam :)

    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/03/februari-kedvencek.html

    nekem ezek voltak a legtöbbet használt termékek februárban :)

    VálaszTörlés
  2. szia! zsírosodásra való hajlamos hajra nem tudsz vmi hajbalzsamot? sajnos az olajos nem jó megoldás, vagy igen?

    VálaszTörlés