Smaragdzöld smink!


Azt nem mondom, hogy a képek teljesen elfogadhatóak lettek, de legalább sikerült egy sminket hoznom nektek, ha már itthon vagyok :)

Gondolom azt már mindenki tudja, hogy idén a smaragdzöld lesz a trend szín, amit én nagyon szeretek, bár nem sok smaragdszínű holmim van, de egy szép fülbevalót, felsőt biztosan beszerzek :)


A jelenlegi kedvenc alapozómat láthatjátok bevetésen mégpedig a catrice infinite matt 010 light beige árnyalatot. Sajnos be fogják vonni így kiárusítás keretében majd megvásárolható lesz a catrice pultoknál, én nem veszek még egyet, nehogy tönkre menjen, de aki szeretne egy jól fedő, matt és olcsó alapozót az mindenféleképpen nézze meg :)

Fixálásként az ajándékba kapott dodo púdert használtam, és nagyon tetszik az eredmény, tetszik a bőröm a képeken és a tükörben is jól mutat.



Arc:
  •  Catrice infinite matt alapozó 010 light beige
  • Elf all over korrektor ivory
  • Dodo púder #23
  • Clinique pirosító 05 chestnut 
Szem:
  • Elf szemhéjalapozó 
  • Sleek snapshot: green iguana, martini, purple haze 
  • Sleek OSS: noir 
  • Lovely szemhéjtus 
  • Oriflame veryme fat lash black out szempillaspirál 
Ajak:
  • Catrice 190 the nude the better rúzs 
  • Catrice barackos szájfény (sajnos már nem gyártják, de le is kopott  neve)

Nektek, hogy tetszik a smaragdzöld szín?

-Rita


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a smink, annyira a stílusom... tökéletesen el tudom képzelni magamon. :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett nagyon :) Én tuti beszerzek egy Catrice alapozót majd :)

    VálaszTörlés