Oriflame - Vinatge Rose rúzs teszt!

Imádom a nude rúzsokat már van vagy 7-8 darabom, szerintem soha nem fogynak el :D De úgy éreztem, hogy még egy nem árthat, nah jó csak kíváncsi voltam milyen, és az ára is nagyon kedvező volt!!

Az oriflame rúzsaival az a baj, hogy apró pici csillámok vannak bennük amitől nekem nem tetszenek  van egy két árnyalat amiben nincs, de ezt a katalógusból nehéz kideríteni, sajnos :(

De ebben az árnyalatban egyáltalán nem található azokból a fránya ezüst csillámokból :D


Csomagolás: mint látjátok, nagyon egyszerű, de úgy gondolom ennyi pénzért ez is megfelelő. Jól záródik, az alján megtalálható az árnyalat neve, bár olyan piciben, hogy alig tudom elolvasni. Egy kivetni valóm van, mégpedig a rúzs használat közben hozzá ér a széléhez és ez megkarcolja, és csúnya nyomokat hagy rajta, ami nem is lenne igazából baj, csak hát esztétikailag már nem olyan szuper :D


Használat: először is amit megnézek az az illat, ennek nagyon enyhe krémre emlékeztető semleges illata van. Nem egy túl pigmentált darab, így tükör nélkül is merem használni. Állaga krémes és lágy, szépen bevonja az ajkakat, a rúzs csak úgy siklik rajta, amit én nagyon szeretek, bár ennek köszönhetően nem olyan tartós. Ami fontos, hogy nem szárít, de csak pár órán át marad az ajkakon, a világos szín miatt a kopás nem szembetűnő. Van egy kellemes fénye is, ami nekem nagyon tetszik. Egyébként a neve is egészen találó.


A szín természetes fényben 


Az ajkakon, a felsőn semmi nincs, alul pedig a Vintage Rose látható


Összehasonlítottam néhány kedvenc nude rúzsommal :) 


Összességében: 490 forint volt, a termék maga négy gramm ami egy átlagos rúzs. A csomagolása nagyon minimál, de a termék egészen kellemes, a fő szempont a kellemes szín és, hogy nem szárít, én többet nem szoktam elvárni egy rúzstól, maxinmum a tartósság lehetne magasabb, de én egyébként is pár óránként eszek-iszok amikor úgy is letörlöm :)

Szeretitek a nude rúzsokat, melyik a kedvencetek?

-Rita

8 megjegyzés:

  1. Szép, bár engem nem mozgatott meg. Sőt, mostanság az Oriflame-től semmi sem. Alig lehet kifogni egy egy jó darabot tőlük mostanság.

    VálaszTörlés
  2. egyetértek Eszterrel, mostanában alig találok olyat amit szívesen megvennék. illetve amit megvennék azok pedig a GG termékek, amik szerint borzalmasan túl vannak árazva. ez a rúzs jónak tűnik, de annyira nem, hogy megrendeljem :/

    VálaszTörlés
  3. Ez nem rossz :) Pont azért, mert tükör nélkül is használható:) Kár,hogy Debrecenben már senkit sem ismerek, aki ezzel foglalkozik.
    Ha olvassa vki, akkor jelentkezzen :)

    VálaszTörlés
  4. Én elég jól elvagyok az oriflammel, főleg ha magamnak rendelek és akkor ott a kedvezmény :) Főleg most a pretty swan parfüm fogott meg, meg is vettem és imádom :) Sminkek területén nem szoktam tőlük nagyon rendelni, mert akkor már inkább essence catrice amit az üzletben kitudok próbálni :)

    VálaszTörlés
  5. Szintén zenész. Nagyon szeretem az oriflame sminkeket. Most is egy oris rúzs a nagy kedvencem. A GG fémtokos rúzsából a Rose blossom. Isteni krémes, gyönyörű pinkes nude szín. Imádságos :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem két árnyalat van meg ebből a fajta rúzsból ami egyedül jól áll a Candy Pink és a Coral Rose, erre nem megszüntetik pont ezt a kettőt :(

    VálaszTörlés