Oriflame perfect blush - fresh pink pirosító!

Már több hónapja megvettem ezt a kis pirosítót, és azóta sem sikerült róla írnom, de az oka nem a kiforratlan vélemények hanem a rossz fotók voltak :) Most sem kiemelkedő a fotók minősége de legalább színű :)


Fresh pink árnyalat, még 2 másik színben elérhető, egy barackos valamint egy mályvás rózsaszínes színben 


Csomagolás: lila papírdobozban érkezik, de még egy puha fóliával is be van csomagolva a pirosító. A termék maga fekete műanyag, ami nagyon gyorsan karcolódik. Belül található egy fólia ami elválasztja a pirosítót, valamint egy nagy tükör, igaz én nem szoktam ezt használni, de ha nem vagyok otthon akkor ellenőrzésre jó lehet. A termék szuperül záródik, lehetetlenség, hogy magától kinyíljon. Az egész termék olyan kis kézbesimuló, nagy tetszik az egész csomagolás kialakítás, igazán minőségi érzést kelt. A termék 4 gramm.


A szín csillámmentes korallos rózsaszín 

Használat: nem porzik, ami nagyon tetszik benne, nem túl pigmentált, ezt úgy vegyétek, hogy első mártásra az ecset nem vesz fel annyit, hogy csúnya bohóc fejünk legyen. Maga a festék, szuper lágy majdnem krémes ha az ujjunkkal nyúlunk bele. Egy ferde pirosító ecsetet szoktam használni hozzá, és nagyon szép lesz az eredmény, természetes hatást kelt, örülök, hogy nincsenek benne csillámok. Nincs illata. Rajtam nagyon tartósnak bizonyult.



Ilyen kellemes korallos rózsaszínes az árnyalat 


Nagyobb mennyiségben felvíve 


Egyéb rózsaszín pirosítóm 

Összességében: nagyon tetszik akciósan 1000-1200 forint körül lehet megtalálni, teljes áron nem venném meg, mert annyira nem különleges darab. A csomagolás kifogástalan, esetleg a könnyen karcolódó műanyagot tudnám negatívumként ide sorolni. A szín szuper, az arcon jól mutat és nagyon tartós.
Ajánlom azoknak akik szeretnének egy csillámmentes hétköznapokra való pirosítót.


Pozitívum

-Kellemes szín
-Tartós
-Könnyű használat (nem lesz bohócarc, mert jól lehet építeni)
-Csomagolás
-Ár

Negatívum

-Beszerezhetőség 
-Könnyen karcolódik a doboz 
-Kevés árnyalatban érhető el 

Nektek melyik a kedvenc pirosítótok?


-Rita 

3 megjegyzés:

  1. Tetszik a csomagolás nagyon, a szín is nagyon szép, jól illik hozzád szerintem :)
    (Én is kivagyok, hogy nem tudok fotózni, amikor akarok... :D )

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szep szin!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés