Az első!


Üdv, mindenkinek 2013-ban is a Tündér Kert blogon :)

Eddig nem is írtam, mert otthon pihentem, igaz ma utazunk vissza Szegedre, de még 2 hétig a vizsgákra való készülés köti le a legtöbb időmet :)

De szeretném megragadni az alkalmat, hogy mindenkinek fantasztikus 2013-at kívánjak!

Az elmúlt év nekem szuperül telt, csak ha néhány dolgot veszünk figyelembe, életemben először voltam Görögországban a barátommal ami szuper volt, ismét suliba járok ami nagyon nagyon tetszik, sok sok emberrel ismerkedtem meg, büszke vagyok hogy a régi barátaimmal szorosan ápoljuk a kapcsolatot, nagyon nagyon sok fini sütit sütöttem, sok sok nyereményjátékon nyertem ami hihetetlen, rengeteg könyvet olvastam hála a rukkolának... stb stb nem eget rengető dolgok de nekem fontosak!

Nem indulok nagy elvárással és nagy fogadalmakkal 2013 felé, csak szeretném jól érezni magam, felesleges olyan dolgokat megfogadni ami nem én vagyok, nem kezdek olyanba ami csak nyűg nekem!

Amit viszont biztosan gyakrabban fogok csinálni és sok sok időt szakítani az azok a dolgok amik az utóbbi időbe háttérbe szorultak, viszont mindig is örömmel töltöttek el, vagy egyszerűen érzem, hogy változásra van szükség:

-Edzés, januárban megyek is vissza a terembe, nem érzem jól magam ha nem zumbázhatok

-Rajzolás, imádtam rajzolni 3-4 éve, olyan volt mint most a sminkelés, minden pénzem ceruzákra, lapokra, radírokra költöttem, szeretném folytatni akár komolyabb formában is :) 

-Olvasás, szeretnék egy ebookot mégpedig egy kindlet, imádom a könyveket és bár lenne rájuk pénzem, hogy mindet megvegyem, de sajnos nem ez a helyzet :( és egyébként sem tudok, magammal cipelni mindig egy könyvet mert nagyon sok helyet foglalnak! De az biztos, hogy a kedvenceimet papírformában is szeretném a magaménak tudni :)

-Spórolás, egy időben nagyon jól ment, de amióta suliba járok elszaladt velem a ló, és ezt mi sem bizonyítja a jobban mint a sok sok haul bejegyzés, és tudom jól, hogy sok mindenre nincs is szükségem de a kíváncsiságom megveteti velem, és tudom, hogy ez nem mehet tovább. Ismét visszatér a csak azt veszek ami elfogyott vagy tényleg szükség van rá rendszer :) És olyan dolgokra gyűjtök amire már régóta vágyok (kindle, ecsetek, bőrcsizma) Egyébkén is most karácsonykor sok-sok mindent kaptam ami egy időre biztosan elég lesz :)

-Szeretném az időmet hasznosabban beosztani, jusson mindenre, tanulás- barát- blog- magamra :)



A blog életében is lesz egy két újdonság, a külsőt és a bejegyzéseket illetően is, de ez majd a hónap végére fog tisztázódni :)

Szeretnék mindenkinek szuper jó évet kívánni!

Ti miket fogadtatok meg, van valami tervetek az évre?


-Rita

4 megjegyzés:

  1. a kindle egy nagyon jó befektetés. páromat megleptem vele karácsonyra pár száz könyvvel, és imádja.
    nekem a tableten van ebookolvasó progim, ami szintén nagyon jó, de messze nem olyan, mint a kindle, amin tényleg csak az a 'nemkönyv' hogy baromi könnyű :D
    viszont egy tanács. meg lehet venni itthon is, de amazonról rendelve egy 10essel minimum olcsóbb. (:
    boldog 2013at neked. (:

    VálaszTörlés
  2. Neked is boldog Új évet :) Remélem sikerül betartani a fogadalmakat :)

    VálaszTörlés
  3. Az ilyen apró örömök a legjobbak, ezek tesznek a legboldogabbá minket! :)
    A spórolás nálam is fogadalom és sportolni is kellene.

    VálaszTörlés
  4. Neked is Boldog Új Évet kívánok! Idén kivételesen megfogadok pár dolgot, na nem nagy dolgokat, csak apróságok, de annál fontosabbak! :)
    Egy Kindle-re én is pályázom! :)

    VálaszTörlés