Téli zimankó!

Meglepő módon, tudtam fotózni a héten egy sminket, olyan kis télies kékes lett :)

Annyira bánom, hogy nincs fény, mert rengetek ötletem lenne, de amint meglátom a képeket a kacska színeivel a kedvem is elmegy az egésztől :D


Egy pink rúzsra az új flormar szájfényt tettem :)



Az elf műszempilla, egy kisebb operáció után, a pillával nem lenne gond, de a ragasztó undorító, majd be kell szereznem egy normális minőségűt :)


Arc:
  • Catrice infinite matt up to 18h alapozó 
  • Elf all over korrektor ivory színben
  • Alverde kompakt púder 
  • Orifame terrakotta bronzosító púder 
  • Essence blossoms...etc highlighter 
Szem:
  • Catrice szemöldök ceruza
  • Sleek Snapshots I-Divine Palette kékek, és egy selyemfényű fehér 
  • Lovely szemhéjtus 
  • Csillámpor 
  • Essence i love extreme spirál 
  • Elf műszempilla
Ajak:
  • Egy névtelen pink rúzs
  • Flormar long wearing L 401
Remélem tetszik nektek :)

Ti hogyan sminkeltek ebben a nagy hidegben ?


-Rita 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. A szempilláid meg... gyönyörűek... :D Én általában natúr sminket készítek hétköznapokon. Ritkán nyúlok erős színekhez.

    Szerencséd volt, hogy tudtál fotózni, nekem borzalom lett minden képem és a legidegesítőbb, hogy olyankor lesz a legjobb smink amikor a képen alig kivehető valami mert a fényviszonyok siralmasak. :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, micsoda szempillák! :)

    VálaszTörlés
  3. Megpróbáltam feltenni pillákat,de se hogy se akart sikerülni....de most megnyugodtam hogy nem(csak) velem van a baj,a ragasztó nem teljesít:) (?)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett :) olyan szép vagy :) nekem is elegem van a fénytelenségből :(

    VálaszTörlés