Moyra 97 a csoda csillám!

Most az egyik kedvenc körömlakkomat szeretném bemutatni, 1 hónapja vettem, a kedvences bejegyzésben is a képen olt, de nem írtam róla semmi, nah majd most pótolom :)

Valami szép csillámos lakkra vágytam, de őszintén nem akartam túl sokat kiadni érte, így jött az ötlet, hogy megnézem mi van a moyra háza táján, mert nekem nagyon beváltak a lakkjaik, tartósak, szépek és gyorsan száradnak :)



Apró 6 szögletű glitterek vannak áttetsző (elég folyós) lakban, 2 rétegben megfelelő mennyiségű csillámot vesz fel, és még így is elég gyorsan szárad.

Én úgy szoktam használni, hogy öntök ki egy keveset egy olyan felületre amit a körömlakkok keverésére használok, valami rossz tányérra vagy ilyesmi, így könnyebb a csillámokat "felvenni" és egy rétegben is elegendő lesz a felvitel :)



Egy egyszerű lakkot is nagyon feldob, a színváltó glitterekkel

Zöld és arany árnyalataiban játszik 




Többféle alapon is kipróbáltam, szerintem mind csodálatos 

Fekete és a babarózsaszín a kedvencem 

A legjobb az egészben, hogy 340 forint ez a szuper lakk, az én körmeimen nagyon tartós és mutatós, gyorsan szárad és nincs vele semmi gondom.

Érdemes kipróbálni annak aki szereti a csillámos lakkokat!


Szeretitek a moyra lakkokat?


-Rita

7 megjegyzés: