Elf all over cover korrektor ivory - teszt!

Ismét egy elf teszt, mert többen kértétek, hogy nagyon érdekel benneteket, meg is értem hiszen ha egy olcsó jó terméket talál az ember, akkor egy próbát megér másnak is :)


Csomagolás: Szintén egy zárt csomagolásban érkezett mindent feltüntettek rajta. A felirat második használat után lekopott, de nem is nagyon hiányzik :) tetszik ez a tekergetős adagolás, tetszik maga a csomagolás, a tenyeremben is elfér, szóval nem sokkal nagyobb helyet foglal mint a megszokott formájú korrektorok. Nagyon jól zár az átlátszó teteje. 


Az árnyalat egy kis matricán van feltüntetve az alján 


Teljesen kitekerve 

Használat: Az első amit észre lehet venni, az isteni finom zselés szaloncukor illata, enyhe citrusos édes illat, nagyon finom. Az állaga sűrű krémes nem olajos, matt a finise. Könnyű eloszlatni, legjobban a szem alá, sötétebb foltokra-karikákra, és az orr területére lehet használni, piros foltokat vagy pattanásokat már nehezebb vele 100%-an elfedni. Egy átlagos sulis napot az én bőrömön kibír, de olajosabb zsírosabb bőrön összegyűlhet ha nem fixálják.


Felvitel után, a tubusból közvetlen használta, de kézzel is nagyon jól lehet adagolni 


3 lépés, korrektor nélkül-felvitel-végeredmény 

Összességében: Egy hihetetlen olcsó (400 forint) fincsi illatú korrektor ami teszi a dolgát a normál bőrön, de abban nem vagyok biztos, hogy a zsírosabb-olajosabb bőrön is megállja a helyét. Rengeteg véleményt lehet találni a róla a neten és átlagosan 4 pontra értékelik, ami azért nem rossz :)
Ilyen olcsó ár mellet ajánlom a kipróbálásra, nagy a színválaszték én a legvilágosabb ivory árnyalatot vettem meg.

Ti szeretitek az elf termékeket ?

-Rita

2 megjegyzés:

  1. Ez jól hangzik! :) Nekem nincs még elf termékem, de most nagyon megtetszett ez a korrektor. :)

    VálaszTörlés
  2. Bakker, ez is tetszik a leírtak alapján!:D
    Nemrég vettem meg a Catrice korrektorát, ha az elfogy ez következik...

    VálaszTörlés