Pudinggal töltött muffin!

Végre itt a recept, amit azóta már 2x megsütöttem azt hiszem a kedvencem lesz, nem kell hozzá mérleg csak egy bögre :)

A tésztája pihepuha, másnap is nagyon finom, könnyű elkészíteni, más nem is kell :)


Első pont, hogy a pudingot előre elkészítjük fél litertejből és 2 pudingporból, hogy kellően sűrű legyen én igazi vaníliát is tettem bele nagyon finom lett :) Ha ez kész akkor már neki is állhatunk a tésztájának :)

-4 tojás
-2 bögre joghurt vagy tejföl
-0,5 bögre cukor
0,5 bögre cukrozatlan kakaópor
-1 bögre vaj vagy margarin 
-2 bögre liszt
-1 sütőpor


A nedves összetevőket összekeverjük. A cukrot a tojással míg habos nem lesz, ebbe tesszük a vajat majd a tejfölt. A lisztet kakaót és a sütőport is összekeverjük majd a  nedves összetevőkhöz adjuk.



A kis muffin papírokkal kibélelt sütőbe 1 evőkanál tésztát teszek a tetejére a egy púpos kiskanállal pudingot majd még 1 kanál tésztát.

15-20 perce 180 fokos sütőbe teszem, tűpróbát végzek, a puding nem süllyed le az aljára, a tészta pedig nagyon finom puha lesz.

A tésztát külön is használhatjuk nem kell bele pudingot tenni, mehet bele csokidarab, vagy meggy... de igazából bármi amit szeretünk :)


Az enyémre még tettem csokit és kókuszt is :) finom lett!

Szerintem tényleg könnyű recept nem lehet elrontani és sokféleképpen lehet kombinálni, ebből az adagból 24 db muffin lesz, de higgyétek el elfog fogyni :P


Jó étvágyat hozzá ha elkészítitek :)


-Rita 

5 megjegyzés:

  1. De jóóó, valamikor megcsinálom:)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jól néz ki :) egy muffin receptes poszt nekem is tervben van/volt. A pudingozást én is így csinálom, 2 réteg tészta közé egy kis puding, annyira sokat dob rajta! :)

    VálaszTörlés
  3. hú, ezt én is megcsinálom :) az almás-fahéjas sütidet már rengetegszer megcsináltam :) szeretem az ilyen egyszerűen elkészíthető, de mégis isteni recepteket :) köszi

    VálaszTörlés
  4. Imádom az ilyen recepteket! :)

    VálaszTörlés
  5. Én simát szoktam csinálni, pont gondolkodtam azon, hogy kipróbálnám a pudingosat, szóval köszi, így már ki is fogom tutira! :)

    VálaszTörlés