Oriflame power shine lip gloss - teszt!

Sziasztok, most egy vendégposztot hoztam nektek, tudjátok a húgom is többször írt könyv ajánlóm, de most az egyik barátnőm Szabina véleményét olvashatjátok erről a szájfényről!


Csomagolás: egyszerű, a „kupakja” fémes jellegű. Mérete közepesnek mondható, 5 ml. Ez egy csillámos szájfény, a Soft Coral nevet viseli, de inkább egy barackosabb színnek mondható. Az illata számomra nagyon kellemes: sárgadinnye illata van.


Állaga egy picit sűrű, elsőre talán sokat vesz fel az applikátora, így egy picit le kell törölni. Nekem ez nem zavaró, de lehet hogy másnak az lehet. Az applikátora elég különleges, még nem találkoztam ilyennel, olyan „gumisnak” nevezném, ellehet hajlítani. Ez az alsó ajkaknál nem zavar, de a felső ajkaknál már egy kicsit problémásabb. A színe kárpótol mindezekért, nagyon tetszik, és nem hazudtolja meg magát a neve 
(„szikrázó szájfény”)  ugyanis tényleg láthatóak a csillámok, különösen napfényben nagyon szépen csillog. 


A különleges szilikonos applikátor és gyönyörű csillámos barack szín 


Természetes színe, a csillámok is nagyon diszkrétek de látni lehet őket 

Tartósságát tekintve közepesnek mondható. 2 óra után minimálisan kopott, utána ittam, itt már azért kopott, így ilyenkor ráfér már egy frissítés. De a csillámok ugyanúgy rajta maradtak az ajkakon. A 15-ös katalógusból rendeltem 899 Ft-ért, a mostani 16-osban sajnos nincs benne, de a 17-esben már benne lesz. 

Összességében egy jó szájfénynek tartom, sokat fogom használni. Meglehet birkózni az applikátorával is, a színe nagyon tetszik, tartóssága közepes, de nem is voltak túl nagy elvárásaim vele szemben. 

Szabinával teljes mértékben egyet kell, hogy értsek, mag a szájfény szerintem nagyon szuper, és következő alkalommal lehet én is beszerzek egyet!

Ti használtátok már a power shine szájfényt ?

-Szabina, Rita

1 megjegyzés: