Heti smink!

Sikerült némi fényt találnom 2 reggel is, így most két sminket láthattok, remélem tetszeni fog, az utolsón már az új elf termékeket is felavattam!



Kicsit kiestem a formából elég nehéz volt normális képet készíteni ezek a legnormálisabbak a sok borzalom közül :D

Egy kis nude barnás sminkben mentem oviba gyakorlatra, vékonya tusvonalat húztam hozzá :)


 Arc:
Szem:
  • Catrice 4-es paletta 010 the seasons must have
  • Oriflame wonder lash intense szempillaspirál
  • Lovely tus
Ajak:
  • Isana mangós guavás ajakápoló
  • Catrice rouge satin 020 rosalie's diamonds 





Avon pout és elf bubblegum keveréke 

 Arc:
Szem:
  • Catrice 4-es paletta 010 the seasons must have beige árnyalat
  • Oriflame wonder lash intense szempillaspirál 
  • Classics paletta burgundi szín 
  • Lovely tus
Ajak:
  • Avon pout rúzs 
  • Elf hypershine gloss bubblegum 



És néhány mai újdonság, h&m-es leárazáson szerzett apróságok ennyiért nem tudtam ott hagyni a körömlakokat és hát a hajcsatokra egyébként is szükség volt!
Oriflame pirosítót is rendeltem majd lesz róla teszt még én sem próbáltam ki, a szivacsot nagyon szeretem maszkoknál és smink lemosására, ezt kaptam ajándékba barátnőmtől akitől szoktam rendelni :)
Valamint egy 97-es moyra lakk! Erről holnap lesz bejegyzés :)



-Rita



3 megjegyzés:

  1. A második smink <3 főleg a rúzs és szájfény miatt :$

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, kis visszafogott lett mindkettő :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép sminkek! :) Ez az Elf nagyon jónak tűnik :) Nem ide tartozó téma amúgy, de nem tudsz valamit Nivea ajakbalzsamról? Ilyen csavaros stiftes, meg tubusos verzióban?

    VálaszTörlés