"Vasárnapi" bejegyzés!

Nemrég értünk haza, van még mára tanulni való, és ismét elkezdek itthon edzeni, valahogy nincs erőm suli után elmenni még az edzőterembe... pff elég lusta lettem, nah mindegy itthon behozom a lemaradást!

Amíg otthon volta, igyekeztem minél több terméket befotózni és teszteket is készíteni, mert a kint készült fotók minőség sokkal jobb, mint amit itthon készítek :) szóval büszke vagyok magamra, mert jó pár poszt már ki is került és még legalább 5-re elegendő fotóm van!

Most pedig egy kis válogatás képsorozat az elmúlt hétről, de legfőképp az otthon töltött idősről :)


Vízharmat a szirmokon 


Pihe puha nyuszifülek 


Imádom ezt a könyvet, lesz róla ajánló az biztos :)


Unatkoztam így nekiálltam sminkelni :)


Tanultam is de még mára is jut bőven :)


Színkeverés a teraszhoz 


Festem a szobát


Szép zöld lett a kezem 


Mama isteni pogácsája (recept hamarosan)


Eltörtem a parfümömet, az a gáz, hogy majdnem teli volt...
Most parfümkereső körúton vagyok várom a tippeket :)


Szerbiai kedvenc az utazáshoz :)


Majd 2 hónap után ismét hazajutottam, jó volt otthon lenni és feltöltődni...


Tehát akkor várok egy két parfümtippet (csak ne legyen édes mert abból már van egy pár) :)

-Rita

7 megjegyzés:

  1. de jól néznek ki azok a pogik :)

    én a suliba járok tornázni, felvettem a tesit órarendbe, aztán ha min. 11 alkalmat abszolválok a szemeszter alatt, kapok érte 2 kreditet, úgyhogy én összekötöm a kellemeset a hasznossal :)

    jó tanulást:) én a nemzetgazdaság felett ülök :)

    VálaszTörlés
  2. Immmmmádom a Munchmallow-t!=)

    VálaszTörlés
  3. ÓÓ,de kár a parfümért!:( ráadásul úgy látom a kedvencem.
    Mindig attól parázok, hogy egyszer én is így járok...

    VálaszTörlés
  4. Kár a parfümért. Én ma vettem meg Lady Gaga Fame parfümjét, igaz csak a 30 ml-s kiszerelést. Nem mertem nagyobbat venni, nemhogy aztán megunom az illatot. Ha meg nem unom meg, veszek nagyobbat :) Érdekes illata van, érdemes megszagolni.

    VálaszTörlés
  5. Várom a receptet :$ olyan vagy mint egy tündér *-*

    VálaszTörlés
  6. Nemrég nekem a barátom ejtette le a kedvenc parfümömet az udvaron, és jó sokáig olyan illat terjengett :)
    a festékes kannában lévő szín ebben az állapotban nagyon jól néz ki, először azt hittem hogy marble körmöt csinálsz :)

    VálaszTörlés