Alverde color & care alapozó teszt!

Alapozóról írni mindig nehéz, hiszen mindenkinek már más a bőre és ami nekem bevált lehet másnak nemfog.

Így ezt a bejegyzést amolyan "nekem tökéletesen bevált, de lehet neked nem lesz jó" posztként írom :)

Tehát ma az én kedvenc alapozómról szeretnék írni, amit inkább színezett hidratálónak neveznék!

Ez az alapozó nem más mint az alverde color & care darabja


Ez már a második tubud, glam. nap alkalmával vettem meg ismét akciósan :)

Csomagolás: tetszik ez a higiénikus tubusos pumpás megoldás, nem érintkezik bacikkal és a levegővel. 4 árnyalatban kapható a legvilágosabb még az én fehér bőrömhöz is ideális.30 ml az egész tubus de nekem 1 évig elegendő volt az előző (nem mindennap használtam). Az illata enyhe gyógynövényes, nekem tetszik, de mindenképpen ellenőrizzétek a teszteren mert megosztó az biztos :) Az alapozó mennyiségét könnyen lehet szabályozni a pumpával nekem 1,5 nyomás kell az arcomra :)


Szuper ápoló összetevőket tartalmaz jojoba olajat, shea vajat, cupuacu vajat, zöld tea kivonatot, homoktövis  olajat 


Az adagoló 


Használat: 1 évem volt tesztelni, télen is nyáron is. Nekem szuperül teljesít. Nem fed túlzottan de korrektorral rásegítve tökéletes az összhatás. Nagyon problémás bőrre nem ajánlom, inkább normál bőrűeknek akik egy egységes bőrfelületet szeretnének és pluszban hidratálást-ápolást! Mindennapjaimban a színezett hidratáló szerepét tölti be, egységes bőrfelszínt kapok, a pórusaimat elfedi. A pirosító-púder könnyen megtapad rajta. Egész nap a helyén marad. A bőrt hagyja lélegezni és nem tömíti el a pórusokat, nagyon természetes az összhatás :)

A mindennapokban tökéletes, de ha alkalmi sminket készítek akkor egy nagyobb fedésű alapozóra bízom a dolgokat !

Nem használok alá hidratálót hiszen ő maga tökéletesen végzi ezt a funkciót, nyáron fényvédőt tettem alá, de nem mindegyikkel működött tökéletesen.

A kezemmel szoktam eldolgozni mint egy krémet, gyorsan dolgozom vele, mert viszonylag gyorsan szárad, állaga krémes de nem túl sűrű-könnyű eloszlatni. Lehet 2 réteget is felvinni mert nem kukacosodik össze :) 


2 pumpálásnyi 


Első képen semmi másodikon pedig az alapozó

Nagyban is meglehet nézni a képet, az orromon és az arcomon lévő mitesszereket és pórusokat szépen elfedi és a szem alatt sötét foltból is világosítja :)

Összességében: már egy éve a kedvenc mindennapos "alapozóm" ára 2000 forint alatt van, nekem közel egy évig elegendő volt az első tubus. Közepesen fed de szuperül hidratál és jó alapot képez a pirosítónak púdernek :) az illata egy kicsit szokatlan (nekem fincsi) de sokaknak lehet kellemetlen.

Normál és problémamentes bőrűeknek ajánlom akik egy jó színezett hidratálót keresnek!

  Ti mit használtok az arcotokra?
Alapozót vagy inkább színezett hidratálót?


-Rita

2 megjegyzés:

  1. Én Maybelline Dream Nude Airfoam-ot haszálok, nagyon szeretem, már a végét járja. Most a La Roche -Posay BB krémet szeretném kipróbálni, nagyon kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés
  2. Alapozót használok, de színezett hidratálóként :)

    VálaszTörlés