Very*Berry oxigén maszk és arcradír vélemény!

Sziasztok, most egy hosszas tesztelés után mutatom be első és egyben utolsó ingyen kapott kozmetikumot!

Több hónappal ezelőtt került hozzám ez a maszk (én kerestem fel a forgalmazót, hogy a termékekből elérhető e a minta méret és kérdéseket tettem fel)

Nagyon kedvesen felajánlottak egy teljes terméket amit én elfogadtam, és hónapokon át teszteltem először magamon, majd a családom többi tagján!

Tehát most ezt a pár hónapos élményt szeretném veletek megosztani


Csomagolás-külső: semmi különös, egyszerű műanyag tégely átmenetes matricával. Külön egy védő fedéllel záródik és egy kis adagoló kanál is a csomag része, ezért plusz pont jár! 120 ml terméket tartalmaz, ami több hónapig kitart, még úgy is, hogy többen használják! A fedele jól záródik, a csomagoláson volt egy zárófólia, azon volt a magyar leírás!


A termék maga egy barnás mályvás színű hab, igen hab... nagyon könnyű kellemes már már valami desszertre emlékeztet! Az illata az ami nekem a legjobban tetszik, a karácsony jut róla az eszembe, csokoládé és narancs és még valami nagyon gyümölcsös aroma, viszont az illat elég erőteljes nem is mindenki   kedvelte a családban :)


Apró gyümölcsmagok találhatóak a krémben, ezek segítenek a radírozásban valamint a sok vitamin és antioxidáns segít a bőrt megtisztítani!

Rengetek értékes gyümölcsöt tartalmaz

"A Very*Berry oxigén maszk és bőrradír antioxidánsokat, C-vitamint és szupergyümölcsöket tartalmaz, így segít megőrizni bőröd szépségét és fiatalságát. Nagyon gyengéd hámlasztó és egyúttal maszk is, ami kitisztítja a pórusokat, eltüntet kisebb bőrhibákat, tökéletessé teszi a bőrt. A Very*Berry nevéhez híven tízféle - többnyire bogyós - gyümölcsöt, amelyek egyúttal nyugtató, hangulatjavító hatású illatát is adják. A krémben található rengeteg vitamin és antioxidáns az öregedéstől és a nap okozta károsodástól védi a bőrt, magas hialuronsav tartama pedig a vízveszteségtől. A papayában és az ananászban található enzimek lehámlasztják az elhalt sejteket, ezáltal a bőröd visszanyeri egészséges, rózsás színét és puhaságát. A bőrradír használata eltávolítja a pórusokból a szennyeződéseket, így segít megelőzni pattanások kialakulását, amihez a méz antimikrobiális hatása is hozzájárul."


Nagyon kevés is elegendő az egész arcra, állagának köszönhetően könnyű eloszlatni

10 percig szoktam általában fent hagyni, ez az idő alatt a színe változik, sötétebb lesz 

Lemosás előtt a kezemet benedvesítem és ezzel gyengéden átdörzsölöm az arcomon a krémet és a radírozó szemcséket, nagyon gyengéden és kellemesen radíroz!

A használati utasításban a lépés után hidratáló krém használatát javasolják, én ezt mindig kihagytam mert nagyon puha lett utána a bőröm!

Heti 2-3 javasolt a használta maszkként, de naponta is lehet használni!


Páromon is használtam, akinek problémásabb a bőre az enyémnél, rajta sokat segített a pattanások elhalványodtak, a piros foltok eltűntek és a régi nyomokon is segített egy kicsit! Így félúton átadtam neki a terméket, mert rajta segített és használt, nekem pedig nem volt rá szükségem!

Összességében: Mint bőrradír tökéletesen végzi a dolgát nálam, de mint egy átlagos bőrradír nekem nagyon drága, igaz kellemesen puha és feszes lesz a bőröm a használat után, és a csábító illat sem utolsó szempont!

 A páromnak bevált és ha egymaga használja akkor talán még fél évig is kitart egy tégely, és ha már a hatásosságát és mennyiséget tekintjük így viszont neki megéri! Ezért gondolom, hogy akit érdekel mindenféleképpen próbálja ki a teszt méretet 1200 forint, és szerintem az is elegendő annyira, hogy megérezzétek a hatását!

Pozitív  

-Fantasztikus illata van 
-Kellemes állaga, kevés is elegendő
-Gyengéden radíroz, érzékeny bőrre is kiváló
-Természetes összetevők, rengeteg gyümölcskivonat 
-Hatékony (páromnál)
-Tesztméret is rendelhető

Negatív 

-Rendelés előtt nem tudjuk tesztelni, megnézni (webshop)
-Drága 


Nagyon köszönöm a lehetőséget, hogy kipróbálhattam egy ilyen különleges terméket, de azt hiszem minden téren ez volt az utolsó!

Ti használtátok már ezt a terméket, mi a véleményetek róla, bevált ?

Még több vélemény :




-Rita




2 megjegyzés:

  1. Ó köszi szépen :))))
    Nekem egyik legnagyobb kedvencem! A minap leértem az aljára, depressziós lettem egy pillanatra :( :D De tényleg szuper termék, ilyen jó arcradírom (+maszk) még nem volt!

    VálaszTörlés
  2. Szia Rita! Most jártam feléd és vettem észre, hogy feltetted a posztot. Köszi! Örülök, hogy használt a párodnak.

    VálaszTörlés