Őszi smink iskolába-munkába!

Lassan vége a nyárnak a hőségnek, és jön a az ősz az én legkedvesebb évszakom, ilyenkor szeretek én igazán sminkelni, mert még nincs túl hideg, hogy a fejem búbjáig takarjam magam, és túl meleg sem, hogy lefolyjon az egész!

Most az idei őszi divatnak megfelelően készítettem egy hordható sminket, akár iskolába vagy munkába is megfelelő...természetesen nem az általános iskolás kis csajokra gondoltam, neki még igazán bőven elég lenne egy hello kittys szájfény...


Idén a természetes vastagabb szemöldök a domináns, sötét burgundi ajkak, hangsúlyosabb pirosítás, geometrikus szemfestés, színes füstös szemfestés, természetes nude smink...

Én a sötét ajkakat az erőteljesebb pirosítót kombináltam egy természetes szemfestéssel valamint az egyébként is vastag-természetes szemöldökömet még kiemeltem


Az összhatás szerintem nagyon szép lett, rúzs nélkül szerintem nagyon szolidnak mondható, így ezt a sötétebb rúzst inkább munkába járó hölgyeknek ajánlom, az iskolába viszont a világos változattal tökéletes!






Én kevertem ezt a rúzs árnyalatot, elég jól sikerült, egy hasonlót szívesen meg is vásárolnék :)


És íme itt a világosabb rúzzsal, ez megfelelőbb az iskolába vagy a kicsit félősebbeknek :)





Az elkészítés pofon egyszerű

Ki-ki szokáshoz híven készítse elő az arcát (hidratálás-alapozás-bb krém stb)

Ezután jöhet egy természetes szemfestés, egy kis nude-beige valamint barna különböző árnyalatival játszhatunk, jöhet a tusvonás kinek milyen áll jól, vékony, cicás, vastag..
Az alsó szempillatőhöz még felvihetünk egy kis fekete púdert, így egy kicsit "vadabb" hatást érhetünk el.

Jöhet a spirálozás, pirosítás 

Valamint a lényeg a dögös rúzs, az őszi trendnek megfelelően ez lehet valami sötét burgundi árnyalat vagy egy egyszerű piros szín, ez fogja igazán feldobni az összhatást, ettől lesz őszies :)




 Arc:

  • Hidratáló krém
  • Burundi szemfestékből pirosító 
  • Oriflame terrakotta bronzosító
Szem:

  • OSS paletta világos barna árnyalat és fekete
  • Beauties factory szemhéjpúder 457
  • Lovely szemhéjtus 
  • Essence csont fehér szín satírozásra 
  • Essence i love extreme szempilla spirál 
  • Fekete és barna szemhéjpúderrel igazítottam meg a szemöldököm 
Ajak:
  • A burgundi színt én kevertem ki
  • A világosabb az avon extra lasting pink peach 


Remélem tetszik nektek ez a kora őszi kis inspiráció :)

Ti hogy álltok a sötét rúzsokkal ?

-Rita








9 megjegyzés:

  1. szép lett :) egészen vintage hatású :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm örülök, hogy tetszik, hát igen a a fekete tusvonal és a vörös ajkak elég jellegzetesek, és most még a kép sárgás rossz minősége is rásegít :)

      Törlés
  2. nagyon jó lett :)
    ma is épp néztem h milyen jól tudsz tusvonalat csinálni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak sajnos otthon vettem észre, hogy felét lepislogtam :D szóval jó hülyén néztem ki! Nem nehéz egyébként megcsinálnom, de a kettő sosem sikerül egyformára és akkor nagyon mérges tudok lenni :)

      Törlés
  3. mindkét változat nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, általában ahogy nézem te is a sötétebb rúzsokat használod előszeretettel :)

      Törlés
  4. Én pont azért várom az őszt, hogy elővegyem a sötétebb és feltűnőbb rúzsaimat :$ A második változat tetszik jobban ! :)

    VálaszTörlés
  5. Aww, ez a smink szuper! Igazabol en csak a brutal ruzsok miatt varom az oszt, na meg hogy kimozdulhassak, amugy utalom :D

    VálaszTörlés