Oasap rendelés-masnis kalap!

Hát ezzel elég rendesen megkéstem, de szerettem volna ha sikerül a nyaralás alatt lefotózni a kalapot, mondhatni bevetésen :)

De addig is itthon hordtam és próbálgattam!


Először is a csomag megérkezett időben, nem sérült és a kalap hordható állapotban volt, csak egy kicsit ki kellett pöckölni, hogy felvegye az alakját.
Valamint a benne lévő szövet karimát is nyújtani kellett egy kicsit, mert különben nagyon szorult és kicsinek tűnt a fejemen, de azóta ez már megoldódott!


Külső: kellemes az anyaga, nem tűnik olcsónak gagyinak, de a masni nem varrva hanem ragasztva van.Tettszik a kalap formája is és szerintem szuperül árnyékol. Tehát erre nem lehet panasz, mondjuk a színe egy kicsit sárgásabb mint a képen!






Editke is nagyon imádta :)

Összességében szuper kalap, tetszik rajta minden, és remélem, hogy tartósnak is bizonyul. Párszor beleesett a vízbe, megszívta magát, de a hosszú száradáson kívül nem történt vele semmi. Nem szívta ki a nap vagy a sós víz a színét! 

Az árát sokkalom érte, mert Edit 1200 forintért nagyon jó kalapot vett egy kis kínaiban, sőt szerintem ebayen is hasonló árakon lehet belefutni jó kalapokba!

Szerintem rá kellene ébredniük, hogy ilyen árakon nem fogják tudni eladni a termékeket széles körben.

A lényeg, hogyha valakit érdekel akkor itt tekinthetitek meg, az ára 30 dollár!



Ti szeretitek a kalapokat?

Mi a véleményetek erről a darabról?


-Rita


2 megjegyzés:

  1. Én nem szeretem a kalapokat, így nincs is :D , neked viszont jól áll! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jól áll. :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés