Ismét itthon!

Halihó 620 olvasó-követő! 

Tegnap érkeztünk haza Pargaról, ez volt életem első nyaralása és most láttam először a tengert!


Nagyon imádtam, de erről majd később...

Ma pedig ismét vissza ültem az iskolapadba igaz csak két óra erejéig amíg átbeszéltük a dolgokat, holnap rögtön egy szabadnappal indítunk, nem rossz :)

A nyaralás alatt nagyon feltöltődtem, rengeteg ötletem támad, miről írhatnék, milyen sminket készíthetnék... így most újult erővel vetem magam bele a blogolásba, remélem ti is annyira élvezitek mint én!

Kitaláltam egy szuper nyereményjátékot is, úgy gondoltam, az iratkozz fel kövess itt ott már nagyon uncsi... most egy kis feladat is társul hozzá!

Elég sok bejegyzést fogtok kapni a közeljövőbe, egy kis ízelítő:

-Nyári kívánságlista 
-Nyaralás beszámoló
-Smink szemüvegeseknek 
-Munkahelyi-iskolai smink
-Őszi kívánságlista
-Könyvajánlók 
-Tesztek tömkelege
-Vásárolj okosan!
-Visszatért a vasárnapi heti beszámoló is!

Tehát üdv mindenkinek, bele is kezdek akkor...remélem egy kicsit hiányoztam, mert nekem már nagyon! Elolvastam minden kedves kommentet, üzenetet és nagyon örültem nekik!



-Rita

4 megjegyzés:


  1. A kínálat kiváló, várom a bejegyzéseke :)

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek az előttem szólóval!!

    VálaszTörlés
  3. Én örülök, hogy jól érezted magad, annak mg még jobban, hogy visszatértél :P
    A repertoár pedig szimpi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a kép ! :) Várom a bejegyzéseket :$

    VálaszTörlés